NE STIŠAVA SE BURA

Divljanje po društvenim mrežama: - ‘Pa neće internet ratnici odlučivati o dizajnu BMW-a‘

Čelni ljudi dizajnerskog odjela bavarske marke Domagoj Đukec i Adrian van Hooydonk prihvaćaju kritike, no u svoje odluke ne dvoje
Foto BMW

Više od pola godine nakon predstavljanja nove serije 4, ne stišava se bura oko novog dizajnerskog smjera bavarske marke. Kao glavni 'krivac' označen je poznati hrvatski dizajner i prvi čovjek dizajnerskog odjela u BMW-u Domagoj Đukec kojem zamjeraju preradikalne vizualne zahvate, konkretno glomaznu prednju rešetku koja će krasiti i nadolazeće modele sa značkom BMW-a.

image
Domagoj Đukec
Foto:BMW

U razgovoru za britanski Autoexpress Đukec se dotaknuo polarizacije mišljenja, ali i čvrsto stao iza dizajnerskog smjera u kojem ide BMW.

- Nemoguće je napraviti dizajn koji se svima sviđa. Razgovaramo svaki dan o tome u kompaniji i normalno je da svatko ima svoje mišljenje, no mi se kao marka želimo istaknuti i zato stvaramo potpuno drugačiji, ali ipak prepoznatljiv proizvod. Nisam iznenađen količinom kritika, no umjesto ignoriranja, mi svaku kritiku prihvaćamo i analiziramo. No, konačna odluka je isključivo naša – zaključio je Đukec.

Bitno izravniji bio je drugi čovjek dizajnerskog odjela Adrian van Hooydonk koji nema razumijevanja za divljanje po društvenim mrežema:

- Volimo ih i mrzimo u isto vrijeme jer su brze, ali društvene mreže mogu biti brutalne. Svako mišljenje nam je važno, analiziramo ga i pokušavamo uključiti u dizajnerski proizvodni proces. No, isto tako, svjesni smo da se iza tih komentara može skrivati bilo tko, čak i ljudi koji nemaju veze s našom markom, niti su naši kupci.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. listopad 2024 14:08