Sve se mijenja, C klasa ostaje ista. Ovako bi najkraće i najjednostavnije mogli opisati vrući 'novitet' iz Stuttgarta kojeg vjerovatno i njegovi dizajneri teško razlikuju od aktualnog. Već na prvi pogled jasno je da s redizajniranom C-klasom čelnici njemačke marke igraju na sigurno izbjegavajući bilo kakav rizik. Titula najprodavanijeg Mercedesa koju hladno osvaja četvrtu godinu zaredom očito je bila kočnica radikalnijim zahvatima pa je cijela priča ostala tek na blagom kozmetičkom i tehnološkom dotjerivanju.
Foto: Daimler AG
Vizualne korekcije izvana donijele su nov izgled prednjeg dijela te drugačiji dizajn prednjih i stražnjih svjetala. U novoj izvedbi, AMG Line linija opreme serijski uključuje prednju masku u obliku dijamanta. Prednji branici su redizajnirani za sve pakete oprema. Prednja maska uključuje srebrnu ukrasnu traku (standardno), kromiranu ukrasnu traku (u kombinaciji s Avantgarde vanjštinom) ili trodijelnu kromiranu ukrasnu traku (Exclusive vanjština).
U kombinaciji s AMG Line vanjštinom, C klasa dolazi s AMG prednjim donjim spojlerom s novom geometrijom, a straga s umetkom s izgledom difuzora. C-klasa standardno dolazi s halogenim prednjim svjetlima s integriranim LED dnevnim pozicijskim svjetlima. Opcijski su dostupna LED High Performance prednja svjetla. Prvi puta dodatno su dostupna Multibeam LED prednja svjetla s dugim svjetlima. Ponuda boja je proširena dodatkom Mojave srebrne metalik i smaragdno zelene metalik boje za limuzinsku i karavansku izvedbu.
Minimalno dotjerana unutrašnjost odiše visokom klasom, središnju konzolu karakterizira elegantan ukrasni element, dostupan u varijanti drveta lješnjaka otvorenih pora ili antracit hrasta. C-klasa preuzima koncept prikaza iz S-klase s opcijskom, u potpunosti digitalnom instrumentnom pločom koja nudi tri različita stila prikaza: 'Classic', 'Sport' i 'Progressive'.
Osnovni model uključuje klasičnu instrumentnu ploču s dva glavna instrumenta. Između instrumenata nalazi se 5,5-inčni zaslon u boji. Kao opcija dostupna je u potpunosti digitalna instrumentna ploča. Zaslon ima dijagonalu od 12,3 inča. Multimedijski zaslon iznad središnje konzole također je dostupan u dvije veličine. U kombinaciji s Audio 20 sustavom, uključuje 7-inčni zaslon, a po prvi puta je dostupan i središnji zaslon visoke razlučivosti s 16:9 formatom i dijagonalom od 10,25 inča.
Vozaču su na raspolaganju i najnoviji sustavi pomoći u vožnji, s aktivnom podrškom i višom razinom aktivne sigurnosti u odnosu na prethodnika. U određenim situacijama C-klasa se može voziti i polu-autonomno: poboljšani sustav kamere i radara omogućuju pregled do 500 m naprijed, okolinu vozila skeniraju radari s dometom do 250 m naprijed, 40 m u stranu i 80 m unazad, dok je domet kamere do 500 m unaprijed, uključujući 90 m u tri dimenzije. Obnovljena C-klasa premijeru će imati početkom ožujka na salonu automobila u Ženevi, a u prodaju kreće u lipnju ove godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....