Cupra je možda još uvijek u povojima kao samostalna marka unutar VW Grupe, ali 2022. ipak je uspjela isporučiti 152.900 jedinica, što je značajno povećanje u odnosu na prethodnu godinu.
Unatoč suočavanju s nedostatkom poluvodiča i drugih dijelova, Cuprina prodaja skočila je za 92,7 posto u odnosu na 2021., u odnosu na 79.300 jedinica. To također dolazi unatoč padu prodaje Seatovih automobila za 40,5 posto od 2021. na 232.700 jedinica.
Cuprino najvažnije tržište u 2022. bila je Njemačka, s 58.400 jedinica (porast od 89,9 posto), Velika Britanija s 14.400 jedinica (87,4 posto više), Španjolska s 13.600 jedinica (23,9 posto više) i Italija s 11.300 prodanih jedinica (porast od 83,9 posto). Druga važna tržišta za Cupru uključuju Francusku, Austriju, Švicarsku, Meksiko, Tursku i Izrael.
Najprodavaniji model proizvođača automobila ostaje Formentor s nekih 97.600 prodanih jedinica u 2022., što čini 63,8 posto prodaje marke. Drugi najprodavaniji model u ponudi Cupra bio je Born s 31.400 primjeraka isporučenih kupcima.
"2022. je bila nepredvidiva godina, ali smo svakako izvukli najbolje iz nje", rekao je izvršni direktor Cupre i Seata Wayne Griffiths. “Cupra je nastavila nadmašivati očekivanja i učvrstila svoju poziciju najbrže rastuće europske automobilske marke. Naši izvanredni brojevi isporuka dokazuju da potražnja za brendom i njegovim elektrificiranim vozilima ne pokazuje znakove usporavanja".
Cupra predviđa nastavak svog uspjeha tijekom 2023. zahvaljujući uvođenju sportskog potpuno električnog SUV-a Tavascan. Griffiths je dodao da su i Cupra i Seat spremni za sve što dolazi 2023. godine. "Jedina stvar koja je sigurna je da ništa nije sigurno", rekao je Griffiths. “No dajući prioritet rastu Cupre i elektrifikaciji, odlučni smo suočiti se sa svim budućim izazovima i pretvoriti ih u prilike".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....