Stellantis je u Europi na vrhuncu kada je riječ o prodaji električnih vozila, a francusko-talijansko-američka grupa prestigla je Teslu u prvoj polovici godine i približila se Volkswagen grupi.
Automobilska grupa nastala spajanjem francuske grupe PSA i Fiat Chrysler Automobiles ima za cilj postati vodeći europski prodavač baterijskih električnih vozila, ispred Volkswagena i Tesle.
U prvoj polovici 2022. Stellantis je prodao 105.413 potpuno električnih automobila u Europi u usporedbi s Teslinih 78.277 prodanih automobila, i bio je odmah iza Volkswagen grupe sa 116.307, prema brojkama Dataforcea koje navodi Automotive News Europe.
Brojke uključuju registracije u 27 zemalja Europske unije plus Ujedinjeno Kraljevstvo, Švicarsku, Island i Norvešku. Podaci iz Portugala, Švedske i Finske nisu bili dostupni. Najprodavanije električno vozilo Stellantisa u Europi bio je Fiat 500, koji je također bio najprodavaniji potpuno električni automobil u zapadnoj Europi u drugom kvartalu, prema analitičaru Matthiasu Schmidtu. Ovo je bio prvi put da jedan Teslin model nije dobio tu čast od posljednjeg kvartala 2020.
Fiatov novi 500 također je bio najprodavanije električno vozilo u Italiji i Njemačkoj u drugom tromjesečju, rekao je izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares ulagačima tijekom razgovora o zaradi u prvom polugodištu. Još jedan ključni Stellantisov EV bio je subkompaktni hatchback Peugeot e-208, koji je bio najprodavanije električno vozilo u Francuskoj u istom razdoblju.
Rast prodaje Teslinih električnih vozila u Europi usporen je zbog zatvaranja tvornice u Šangaju u Kini zbog koronavirusa, koja proizvodi Model 3 i Model Y za izvoz u Europu. Međutim, analitičar Mathias Schmidt očekuje da će se Tesla vratiti u trećem tromjesečju, jer se obustava rada zbog koronavirusa završava u Kini.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....