VOZILI SMO

CHEVROLET TRAX SUV s cijenom od koje vas neće zaboliti glava

Chevroletov mali SUV zapravo je do 15 posto povoljnija i dizajnerski preodjevena Opel Mokka

Novi Chevroletov kompaktni SUV koji je gabaritima i cijenom suparnik ne samo blizanačkoj Mokki (s 1,6-litrenim benzincem Trax je jeftiniji oko 13.000 kuna), već i Jukeu i Yetiju te dolazećim Capturu i Peugeotu 2008, vozili smo u Zadru. Poput ugodne vanjštine koja podsjeća na Captivu, odmah smo zapazili da je i unutrašnjost osmišljena prateći Chevroletov dizajnerski kod. Od Mokke je malo toga zadržano, tek povišen položaj sjedenja i osjećaj jednake prostranosti, dok su prepoznatljive Chevroletove linije armature, koje se provlače od Avea do Captive, i ovdje našle svoje mjesto.

Poneka dizajnerska inovacija i ovdje unosi štih originalnosti, a u cjelini gledano vozačko okruženje je simpatično i praktično, preglednost solidna, a jedino nam se materijali ne čine na razini Mokkinih. Hijerarhijski je to i očekivano, premda i Traxove obloge sjedala i plastične površine ostavljaju sasvim dobar dojam. Nije se štedjelo na opremi, koja dolazi u tri razine (LS, LT i LT+). Već prvi paket sadrži klimu, ESP, start/stop uređaj, tempomat, pomoć pri kretanju na uzbrdici… Chevrolet je posebno ponosan na usavršen multimedijski uređaj MyLink iz viših paketa opreme, poveziv i s aplikacijama pametnih telefona.

Trax dolazi na podvozju i motorima poznatim iz Mokke. Osnovni 1,6-litreni atmosferski benzinac sa 115 KS pokazao je dovoljne performanse za uobičajene potrebe i s obzirom na cijenu od 133.300 kuna (s prednjim pogonom i 5-stupanjskim mjenjačem) očekuje se da će potaknuti najviše zanimanja. Zahtjevnijima će adekvatniji izbor biti 1,4-litreni turbomotor sa 140 KS, koji osjetno bolje vuče, ali dolazi isključivo s 4x4 pogonom i 6-stupanjskim mjenjačem pa mu cijena raste na 158.745 kuna.

Oba motora u normalnoj vožnji ne troše puno, uglavnom oko 8 litara, uglađena su i mirna. No, dizelaš je samo jedan. Stari brektavi 1,7-litreni motor sa 130 KS karakteristikama snage, momenta i potrošnje (oko 6 litara) najbolje paše uz mali SUV, a može se birati s prednjim i 4x4 pogonom te ručnim ili automatskim 6-stupanjskim mjenjačima. Ali, 170.900 kuna, koliko stoji u prvoj raspoloživoj opremi LT, nije iznos na kakve nas je Chevrolet naviknuo. Šteta je zato što nema manjeg i cijenom primjerenijeg dizelaša. Trax se već može naručiti, a isporuke kreću u lipnju.

TRAX 1.6 2WD

TEHNIČKI PODACI

Motor: benzinski, 16V

Obujam: 1598 ccm

Snaga: 115 KS pri 6200/min

Moment: 155 Nm pri 4000/min

Mjenjač: ručni, 5 stupnjeva

Dimenzije: 425x176,5x167,5 cm

Osovinski razmak: 255,5 cm

Prtljažnik: 356 litara

Brzina: 174 km/h

0-100 km/h: 12,3 sekundi

Potrošnja: 6,5 l/100 km

Ispuh C02: 153 g/km

Cijena: 133.300 kn

OSTALI MOTORI

Benzinski: 1.4 Turbo (140 KS)

Dizelski: 1.7 TD (130 KS)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. rujan 2024 13:37