AKTIVISTI NA DJELU

Borba klimatskih aktivista protiv auto-proizvođača se nastavlja: Pogledajte što su sad smislili

Tri skupine klimatskih aktivista preuzele su zasluge za čin tijekom vikenda, ciljajući na Toyotu i BMW zbog lažnog oglašavanja

Lažne reklame klimatskih aktivista

 Twitter Screenshot

Više od 400 lažnih jumbo plakata postavljeno je diljem Europe na kojima se proziva loša ekološka evidencija proizvođača automobila.

Tri skupine klimatskih aktivista preuzele su zasluge za čin tijekom vikenda, ciljajući na Toyotu i BMW zbog onoga što oni doživljavaju kao ekološke prakse oglašavanja.

Subvertisers‘ International, Brandalism, and Extinction Rebellion preuzeli su zasluge za kampanju gerilskog aktivizma i kažu da su postavili lažne plakate u Francuskoj, Njemačkoj, Engleskoj i Belgiji kao reakciju na povećanu prisutnost automobilskog oglašavanja oko početka 100. Sajma automobila u Bruxellesu.

Plakati su ciljali na BMW i Toyotu jer su to dva proizvođača automobila koje je InfluenceMap rangirao kao najlošije za svoje napore u lobiranju protiv klimatskih problema. Unatoč tome, obojica su se jako potrudili reklamirati svoje zelene napore, kažu aktivisti.

Prema njima, Toyota je presporo uvela potpuno električna vozila u svoju liniju i 2021. obeća preispitati svoj lobistički stav nakon pritiska investitora. Taj je pritisak potaknut izvješćem koje je otkrilo da je Toyota bila najveći korporativni donator kampanjama republikanskih kandidata — od kojih su mnogi željeli demontirati politiku zaštite okoliša u zemlji.

"Toyota je gurala svoje reklame za održivost ‘Beyond Zero‘ dok lobira kod vlada diljem svijeta da oslabe planove za kvalitetu zraka i prijeti pravnim postupkom kako bi zaštitila svoje profite zbog klime pogodne za život", rekla je Tona Merriman, glasnogovornica Brandalisma. "Njihove reklame su dvolične".

Osim protivljenja vozilima koja gutaju benzin, grupa se protivi prodaji velikih SUV-ova, čak i ako su električni. Veća vozila, tvrde, još uvijek jako troše, predstavljaju veću opasnost za pješake i zakrčuju male europske gradove.

U konačnici, aktivisti koriste lažne oglase kako bi pozvali na zabranu reklamiranja vozila koja zagađuju okoliš. To je korak koji se već poduzima u nekim jurisdikcijama, koje primjenjuju ograničenja reklamiranja u stilu duhana na proizvode koji zagađuju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 02:31