BMW je odlučio ne ponuditi puni M model za treću generaciju Serije 1 (F40), ostavljajući 128ti i M135i xDrive kao jedine sportske modele u svojoj hatchback ponudi. S puno dostupnih hot hatch vozila znatno iznad granice od 300 KS, Manhart je dao dodatni poticaj najmoćnijoj Seriji 1 zahvaljujući svom MH1 350 tuning paketu.
Počevši od motora, 2,0-litreni turbo četverocilindraš tvornički proizvodi 306 KS (225 kW) i 450 Nm okretnog momenta. Zahvaljujući MHtronic pomoćnoj upravljačkoj jedinici i ARMAspeedovom usisniku, ‘Jedinica‘ sada proizvodi impresivnijih 350 KS (257 kW) i 524 Nm okretnog momenta. Snaga se prenosi na sva četiri kotača putem automatskog mjenjača s osam stupnjeva prijenosa i BMW-ovog xDrive sustava.
I dok nadogradnje neće doseći razine Mercedes-AMG A45 S-a i Audija RS 3 Sportbacka, barem novu ‘Jedinicu‘ čine snažnijom od Volkswagena Golfa R, a daje mu i prednost u odnosu na suparčnikog Mercedes AMG-a A35 i Audija S3 Sportbacka. Nadogradnje uključuju novi set 20-inčnih Manhart GTS Style naplataka obučenih u gume dimenzija 235/30 R20, spušteni ovjes s H&R oprugama koje ga čine nižim za 30 mm i opcionalno snažnije kočnice.
Osim blistavih naplataka, MH1 350 vizualno se ističe i po novom body kitu Maxton Designa. To uključuje prednji razdjelnik, aerodinamične bočne pragove s integriranim perajama, dvostruki krovni spojler i stražnji difuzor. Sportski izgled naglašen je opcijskim Manhart naljepnicama koje dodaju srebrne i crvene naglaske oko karoserije.
Na stražnjoj strani Serija 1 od Manharta dobiva četverostruke ispušne cijevi u mat crnoj završnoj obradi promjera 90 mm. Oni su povezani s Manhartovim Sport downpipeom s 300-ćelijskim HJS katalizatorom, osiguravajući bogatiji zvuk.
Na Manhartovoj e-trgovini pronašli smo i cijene za pojedine komponente paketa. Prednji razdjelnik košta 169 eura (1280 kuna), bočni pragovi 169 eura (1280 kuna), stražnji spojler 129 eura (977 kuna), stražnji difuzor 179 eura (1355 kuna), sportski ispušni sustav 2085 eura (15,780 kuna), a MHtronic modul 1760 eura (13,320 kuna), dok za kotače i spušteni ovjes morate dodati još par tisuća.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....