računaju na vodik

BMW lansirao iX5 Hydrogen: Model izgleda kao standardni X5, ali s Toyotinim gorivim ćelijama

Mnogi proizvođači su odustali od planova za razvoj vodikovih pogonskih sklopova, no BMW i dalje misli da oni imaju važnu ulogu

BMW iX5 Hydrogen

 BMW

BMW je lansirao pilot flotu iX5 Hydrogen modela na kojima je radio četiri godine. Brojni predstavnici međunarodnih medija uskoro će imati priliku testirati novi SUV dok ulazi u sljedeću fazu razvoja.

Njemački proizvođač automobila otkrio je da se njegova pilot flota modela iX5 Hydrogen sastoji od manje od 100 vozila koja će biti predstavljena na različitim tržištima diljem svijeta u svrhu demonstracije i probe "za različite ciljne skupine". Pilot program će uključivati iskustva vožnje koja će ljudima koji nisu uključeni u razvoj SUV-a dati prvu priliku da vide o čemu se radi.

image

BMW iX5 Hydrogen

BMW

„Vodik je svestran izvor energije koji ima ključnu ulogu u procesu energetske tranzicije, a time i u zaštiti klime. Uostalom, to je jedan od najučinkovitijih načina skladištenja i transporta obnovljive energije,” opisao je u izjavi predsjednik Upravnog odbora BMW-a Oliver Zipse.

image

BMW iX5 Hydrogen

BMW

„Trebali bismo iskoristiti ovaj potencijal kako bismo također ubrzali transformaciju sektora mobilnosti. Vodik je dio koji nedostaje u slagalici kada je u pitanju mobilnost bez emisija. Jedna tehnologija sama po sebi neće biti dovoljna da omogući klimatski neutralnu mobilnost diljem svijeta".

image

BMW iX5 Hydrogen

BMW

BMW iX5 Hydrogen prvi je put prikazan kao koncept na IAA Auto Showu 2019. godine i dok su mnogi proizvođači automobila odustali od planova za razvoj vodikovih pogonskih sklopova tijekom proteklih nekoliko godina, BMW i dalje misli da oni imaju važnu ulogu.

image

BMW iX5 Hydrogen

BMW

Svaki iX5 Hydrogen započinje život kao standardni X5 proizveden u tvornici proizvođača automobila u Spartanburgu, u Južnoj Karolini. SUV se zatim šalje u Centar za istraživanje i inovacije BMW-a u Münchenu gdje se postavlja novi pod za smještaj dvaju velikih spremnika vodika u središnjem tunelu i ispod stražnjeg sjedala.

image

BMW iX5 Hydrogen

BMW

BMW nabavlja pojedinačne gorive ćelije od Toyote. Motor s unutarnjim izgaranjem tada se zamjenjuje integriranom pogonskom jedinicom koja kombinira elektromotor, prijenos i pogonsku elektroniku u kompaktno kućište.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 13:10