BMW je redizajnirao jedan od najzanimljivijih modela Serije 4, verziju Gran Coupe. Osim klasičnih "estetskih" zahvata koji se rade tijekom tipičnog redizajna tu je i nešto nove tehnologije ali i mnogo novosti u unutrašnjosti.
Prednja svjetla redizajnirana s novom LED grafikom dnevnih svjetala u stilu bumeranga. Dotjerana je i maska s okvirom koji je sada presvučen mat kromom serijski u svim izvedbama. Uz nadoplatu se nudi i verzija s sjajnom crnom bojom. Stražnji dio je dobio "Laserlight" laserska svjetla koja su prvi put predstavljena na ograničenom izdanju BMW M4 CSL. Ako odaberete M Sport paket na i4 ili seriji 4 Gran Coupe, dobit ćete agresivniji difuzor koji je sada lakiran u crnoj boji visokog sjaja. Tu su i veće ispušne cijevi. Naravno, kao kod svakog redizajna, Gran Coupe ima dvije nove boje eksterijera, Cape York Green metalik i Vegas Red metalik, te novi dizajn kotača od 19 i 20 inča.
U unutrašnjosti će tradicionalnosti biti razočarani zbog osjetno smanjenog broja fizičkih tipki. Umjesto toga, unutrašnjost je osjetno više digitalizirana s novim infotainment sustavom koji ima QuickSelect sučelje koje omogućuje izravan odabir često korištenih funkcija s početnog zaslona. Funkcijama automatskog sustava kontrole klime i grijanja sjedala i upravljača sada se može upravljati isključivo putem zakrivljenog dodirnog zaslona.
Novosti u unutrašnjosti su i novi brušeni ukrasi, ukrasi od drva te opcija "galvanske obrade" za "mjenjač", iDrive kontroler i tipku za pokretanje auta. Novi su i neki drugi materijali poput BMW-ove umjetne kože, "Sensatec". Ove presvlake sada imaju glađu i profinjeniju površinu i serijski dolaze na sportskim sjedalima, dok je prava koža dodatna oprema.
Nekih promjena ima i u ponudi motora. Redizajnirani 430i ima turbopunjeni 2-litreni četverocilindrični motor s 48-voltnom tehnologijom blagog hibrida. BMW ističe da je motor s unutarnjim izgaranjem nadograđen preradom usisnih otvora i komora za izgaranje, izmjenama kontrole bregaste osovine, ubrizgavanja, sustava paljenja i usmjeravanja ispušnih plinova. Unatoč svim promjenama snaga ostaje ista kao kod odlaznog modela te iznosi 259 KS uz okretni moment od 400 Nm.
Snažniji M440i Gran Coupe ima poznati trolitreni redni "šestak" koji se nalazi u 540i xDrive i X5 xDrive40i. I ovaj motor ima blagu hibridnu tehnologiju za uštedu goriva i dodatnih 11 KS te 200 Nm. Ovaj pogonski sklop razvija snagu od 374 KS.
Osnovni model ostaje četverocilindrični 420i sa 184 KS, a tu su i dva dizelska motora, jedan s četiri i jedan sa šest cilindara. Oba dizela su također opremljena s 48-voltnim blagim hibridnim sustavom. Svi pogoni su povezani s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, a ovisno o motoru, možete birati između stražnjeg i pogona na sva četiri kotača.
BMW Serije 4 Gran Coupe proizvodit će se u BMW-ovoj tvornici u Münchenu. Na tržište auto stiže u srpnju, a cijene još nisu objavljene.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....