Bugattijeva perjanica je još od 2005. godine njegov motor - 8,0-litreni W16 s četiri turba. Međutim, prema izvješću Autocara, 2027. će označiti kraj tog specifičnog motora, jer Bugatti prelazi na hibridni pogon s manjim motorom.
Pojedinosti o manjem motoru i hibridnom pogonskom sklopu još uvijek su stroga tajna, no dizajneri Bugattija su raspravljali o razlikama u dizajnu novog automobila oko toga. "Nudi mogućnosti", rekao je za Autocar direktor dizajna Bugattija Achim Anscheidt. "Postoje prilike za sportskiji oblik".
Taj sportskiji oblik koji je Anscheidt spomenuo vjerojatno je postignut smanjenjem samog otiska motora. 8,0-litreni W16 motor jednostavno je ogroman i pravo je čudo dizajna i inženjeringa da uopće stane u trenutni Chiron. Iako bi novi motor tehnički još uvijek mogao biti W16, njegova zapremina će biti smanjena. A budući da sam motor neće trebati toliko snage, zbog električnih motora koji pomažu, neće morati biti toliko robustan kao trenutni W16.
Dok Bugatti nije želio otkriti detalje o novom motoru, zamjenik direktora dizajna Frank Heyl nevjerojatno je entuzijastičan glede nadolazećeg hibrida. “Bit će nevjerojatan, proporcionalan, tehnološki inovativan. Ljude će potpuno šokirati i pravi je užitak raditi na njemu", rekao je za Autocar.
Ne sumnjamo da će sljedeći Bugatti biti oštriji, stabilniji, brži i luksuzniji od Chirona. Ali to neće u potpunosti ublažiti gubitak istinski masivnog motora na tržištu. Nakon što je nestao SRT Viper, Bugatti je ostao posljednje utočište ideologije "nema zamjene za obujam". Njegov W16 teško je ne voljeti, posebno u današnjoj eri smanjenih četverocilindraša i električnih vozila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....