Najsnažniji M4 već svojim izgledom odaje da je riječ o nečem vrlo posebnom. Agresivno oblikovan aerodinamički kit, veliko karbonsko stražnje krilo s aluminijskim držačima, prilagodljiv prednji spliter, karbonski stražnji difuzor i potpuno drugačiji poklopac motora, detalji su koji upućuju na Top Gun M4.
Usto, ultra laki alu naplaci s M potpisom s Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama te LED prednja svjetla i OLED stražnja svjetla po prvi put na jednom serijskom autu, sjajno upotpunjuju oku ugodnu cjelinu. Pogled u unutrašnjost također oduševljava: sportski upravljač presvučen je alkantarom, a prednja sjedala su dvije karbonske ‘školjke’ u kombinaciji kože i alkantare.
Preinake u trkaćem stilu obuhvatile su i stražnji kraj kabine pa su tako umjesto klasične sjedeće klupe straga sada ugrađene tek dvije ‘školjke’ od lake plastike. U ponudi je i paket Clubsport s narančasto lakiranom zaštitom od prevrtanja. Za 500 KS i 600 Nm zaslužan je 3,0-litreni Twin Turbo redni šestcilindraš s vodenim ubrizgavanjem, uparen sa 7-stupanjskim M mjenjačem s dvije spojke (M DCT).
Performanse: od 0 do 100 km/h M4 GTS stiže za 3,8 sekundi i vozi do čak 305 km/h. Za sigurno zaustavljanje brinu se karbonsko/keramičke kočnice, a vrlo sposoban adaptivni ovjes također potpisuje M GmbH. Krug na Nürburgringu: 7,28 minuta! Proizvodnja: samo 700 primjeraka. Cijena: zasad nepoznata...
POGLEDAJTE VIDEO:
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....