Prije neki dan smo pisali o BMW-u Serije 7 oglašenom eBayu, a koji je 23 godine, dakle gotovo čitav vijek, proveo u zaštitnoj kapsuli. Ludo!
No, sada iz Argentine dolazi još bolja priča koju će, vjerujemo, pozdraviti svi ljubitelji automobila.
Sve počinje prije trideset godina i govori o totalnom krahu nakon godina golemog uspjeha, jedne od najpoznatijih argentinskih kuća za prodaju automobila, Ganza Sevel iz Avellanede, lučkog predgrađa Buenos Airesa.
Kuća je glavnom bila vezanu uz domaću korporaciju Sevel Argentina koja je od 1980. do 1999. proizvodila i distribuirala licencne Fiate, Peugeote, Chevrolete i Citroëne, ali i uvozila globalne modele Alfa Romea, Fiata, Lancije Chevroleta i Citroëna.
Foto: Kaskote Calcos
Sve je bilo sjajno dok jednog dana Ganza Sevel nije zatvorio vrata. Pričalo se kako su vlasnici, otac i sin Ganza umrli u kratkom vremenu, ubrzo jedan za drugim, no šaputalo se i o tome kako su obojica bili žrtve mafije te da su doživjeli mučan kraj.
Kako bilo, kuća Ganza Sevel je zauvijek prestala s radom, a puno toga je po pitanju imovine iza oca i sina ostalo desetljećima nerazriješeno, pa tako i po pitanju velikih hangara s potpuno novim automobilima, nedaleko salona smještenih na aveniji Pavon.
Trideset godina kasnije, zemljište na kojem su se još uvijek nalazili uglavnom ispražnjeni hangari, nakon dugotrajnih procesa vezanih uz vlasništvo, prodani su novom vlasniku.
Njega zanima isključivo prenamjena zemljišta te je naložio da se sve sruši, a "starudija" koja se još nalazi unutra izbaci.
Njemu beznačajno, no riječ je o nekoliko desetaka automobila s nula kilometara koji nikad nisu bili prodani te prekrivenih prašinom i prljavštinom i nikad zapravo nisu bili ni dekonzervirani, od kad su stigli brodom iz Europe i smješteni u skladište.
Tu je na scenu stupila tvrtka Kaskote Calcos, specijalizirana za styling i detailing vozila, ali i prodaju rabljenih automobila.
Obvezali su se ukloniti automobile, a s kojima će započeli postupak "osvježavanja djedica." Još nisu izvijestili što će učiniti s automobilima, jer očekivano, situacija s dokumentacijom ovih vozila, sada nakon 30 godina nije potpuno jasna.
"Bilo je to poput "vremenske kapsule“ argentinskog automobilskog tržišta devedesetih", izjavili su momci iz ekipe koja se uhvatila sređivanja automobila, o prvom dojmu kad su ušli u prostor s automobilima poput Fiata Una, Dune, Tipa i Tempre, Peugeota 405 te nekoliko Alfa Romea 33.
"Imali smo sreću jer su kontaktirali upravo nas nudeći nam seriju vozila s 0 km starih 30 godina.
Novi vlasnici nisu imali baš nikakvog interesa za ovo automobilsko blago. Zanima ih samo zemlja, a za aute su vjerovali da su za otpad. Mi vjerujemo da nisu! Rekli su nam da maknemo starudiju van da mogu sve urediti za prodaju zemljišta..", rekli su iz Kaskote Calcosa.
Zanimljiva priča, i nadamo se da će barem neke od ovih automobila uspjeti registrirati i voziti... Bilo bi cool posjedovati 30 godina star moderni klasik s 0 kilometara, slažete se? Na fotografijama možete vidjeti neke od Fiata koje su već počeli "vraćati u život"....
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....