Nakon četiri godine dozrijelo je vrijeme za laganu obnovu Audija Q5, lakonogog koji je dobro protresao premium segment kompaktne SUV klase. Poboljšanja su naoko nevidljiva, ali za kupce ove vrste automobila svakako značajna.
Osim redizajna, koji se očituje prvenstveno u dizajnu svjetala i novim bojama karoserije, novost je uvođenje start/stop uređaja u kombinaciju sa svim motorima te dorade svih motora u svrhu efikasnijeg i štedljivijeg rada, u pojedinim slučajevima i do 15 posto.
U tu svrhu reprogramiran je i usavršen rad gotovo svih mjenjača, a nekima su prilagođeni omjeri prijenosa. Najpopularniji motor, 2,0-litreni dizelaš sa 143 KS troši prosječno tek 5,3 litre. Ponuda benzinaca oplemenjena je tehnološki izbrušenim 2,0-litrenim turbom, osnaženim na 225 KS.
Više užitka u vožnji pruža Drive Select uređaj poznat iz novijih Audijevih modela, s prilagodbom rada gasa, ovjesa, mjenjača i volana, ovisno o načinu vožnje. Poboljšani su i brojni elektronski sustavi sigurnosti, a proširena je i ponuda informatičkih i zabavnih uređaja. Kao i ostali luksuzni Audiji, sada i Q5 može postati pokretni informatičko-zabavni ured.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....