SVJETSKA PREMIJERA

Audi je predstavio redizajnirani RS3. Ne donosi samo šminku već mnogo više zabave u vožnji

Automobil sada više tendira prema preupravljanju što u rukama vještog vozača može biti vrlo zabavno. A srušio je i rekord na Nürbirgringu

Audi RS3

 Audi Media

Novi Audi RS3 možda je samo redizajnirani model, ali stručnjaci iz Audija su se potrudili ponuditi mnogo više zabave u vožnji, a da sve dobro funkcinira potvrdili su i novim rekordom kruga Nurburgringa za kompaktne automobile. Automobil je sada konačno potpuno otkriven javnosti i otkriveni su svi detalji o njemu.

Kao što je to uobičajeno za redizajnirane automobile, novi RS3 ima niz manjih izmjena na vanjskom izgledu. Audijeva masivna singleframe maska ​​je promijenjena i ima novi okvir, dok novi usisnici zraka i naglašeniji razdjelnik doprinose agresivnosti. LED dnevna svjetla impresivnija su nego ikad i uključuju 24 elementa raspoređena u uzorku ciljne karirane zastave. Za one kojima se ne sviđa ovaj dizajn, tu je i mogučnost promjene svjetlosnog potpisa putem infotainment zaslona automobila.

image

Audi RS3

Audi Media

Straga RS3 ima novu grafiku svjetala, okomite bočne "mačje oći", povećani difuzor i dvije nove ovalne ispušne cijevi s crnim okvirima. Audi je također proširio paletu boja automobila, dodajući Ascari plavu, Progresive crvenu i Daytona sivu s mat završnom obradom u ponudu. U seriji auto dolazi s 19-inčnim mat crnim aluminijskim kotačima.

image

Audi RS3

Audi Media

Kao i do sada, novi RS3 pokreće 2,5-litreni turbo s pet cilindara i 400 KS te 500 Nm. To mu omogućuje postizanje 100 km/h za 3,8 sekundi i najveće brzine od čak 290 km/h. Međutim, tajna poboljšanih performansi nije u motoru već u pogonu i voznim karakteristikama.

image

Audi RS3

Audi Media

Audi je poboljšao razdjelnik zakretnog momenta automobila i potpuno varijabilni sustav raspodjele zakretnog momenta, dok je također izvršio prilagodbe elektroničke kontrole stabilnosti, selektivne kontrole zakretnog momenta prema kotačima i prilagodljivih amortizera. Zbog toga novi RS3 izbjegava podupravljanje i preciznije skreće u zavoje, što znači da vozači mogu voziti kroz zavoje većim brzinama i brže ubrzati pri izlasku iz niih. Automobil sada više tendira prema preupravljanju što u rukama vještog vozača može biti vrlo zabavno.

image

Audi RS3

Audi Media

U kabini automobila napravljeno je nekoliko promjena. Sada se može opremiti dodatnim RS školjkastim sjedalima od karbonskih vlakana, a tu je i novo ambijentalno osvjetljenje i kontrastnim šavovi na sjedalima, središnjem naslonu za ruke, naslonu za ruke na vratima i upravljaču. Visokokvalitetna Nappa koža također je u ponudi, a Audi istiće da zapošljava tim od pet kemičara kako bi osigurali da svi odabrani materijali odaju onaj savršeni miris novog automobila.

image

Audi RS3

Audi Media

Osvježeni Audi RS 3 Sportback u Njemačkoj starta od 66.000 eura. RS 3 limuzina počinje je od 68.000 eura. Narudžbe se u Njemačkoj mogu predati od kraja kolovoza, a lansiranje na tržište bit će u listopadu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 23:57