Novi francuski SUV

Atraktivni Renault Austral stigao na domaće tržište, cijene kreću od 29.990 eura

U vožnji je Austral E-Tech iznimno ugodan, malo se koji SUV vozi tako mirno i uglađeno

Renault Austral

 Marin Tomaš

Kadjar je nakon šest godina solidne karijere postao dio povijesti, a nova tržišna etapa Renaulta u klasi kompaktnih SUV modela upravo je započela, dolaskom Australa.

image

Renault Austral

Marin Tomaš

Tehnološki blizanac Nissana Qashqai, s kojim dijeli platformu CMF-CD i gotovo sav asortiman mjenjača i motora, izvana se dizajnerski uklapa u moderan Renaultov imidž prepoznatljiv po specifičnom obliku svjetala, dok potpuno nova unutrašnjost naglasak neizbježno stavlja na digitalizaciju, s velikim dodirnim zaslonom prostrtim cijelom visinom središnje konzole.

image

Renault Austral

Marin Tomaš

Austral je u odnosu na Kadjar pritom osjetno prostraniji - u duljinu mjeri 451 cm, širok je 183 cm i visok 162 cm, dok duljina međuosovinskog razmaka iznosi 267 cm. Osim toga, Austral djeluje plemenitije, a ugrađeni materijali kvalitetom ostavljaju dojam više klase, baš kao i izrada.

image

Renault Austral

Marin Tomaš

Rukovanje komandama putem velikog okomitog dodirnog zaslona je izuzetno jednostavno, vjerojatno i najbolje u klasi jer zaslon nudi HD rezoluciju s izuzetno brzim odzivom na dodir. Što se tiče sigurnosti, Austral raspolaže cijelom silom pomagača u vožnji, a ukupno je za poluautonomnu vožnju razine 2 odgovorno 25 sustava za pomoć u vožnji, od njih ukupno 32.

image

Renault Austral

Marin Tomaš

Od motora je na raspolaganju mild-hibridni 1,3-litreni četverocilindarski turbobenzinac (140 i 160 KS) s izravnim ubrizgavanjem, starter-generatorom i 12V-litij-ionskom baterijom.

image

Renault Austral

Marin Tomaš

Motor je u obje snage dostupan s automatskim X-Tronic bestupanjskim mjenjačem koji je kod slabije izvedbe doplata, jer serijski dolazi sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Nadalje, po prvi put u jednom Renaultu stiže hibridni pogon koji objedinjuje 1,2-litreni trocilindarski turbobenzinac, elektromotor i starter generator te 48 V litij-ionsku bateriju. Pritom elektropokretač povećava snagu benzinca (kod kretanja i pri ubrzavanju), a cijeli sustav osigurava ukupno 200 KS.

image

Renault Austral

Marin Tomaš

Regenerativno kočenje se automatski aktivira prilikom usporavanja i kočenja, a 80 posto gradske vožnje može proteći na čisto električni pogon. Prosječna potrošnja kreće se oko 5,5 litara.

U vožnji je Austral E-Tech iznimno ugodan, malo se koji SUV u klasi vozi tako mirno i uglađeno. Uključivanje benzinca se odvija gotovo nečujno i bez trzaja. Dostupno je pet programa vožnje, od električnog, nekoliko hibridnih do rekuperacije, a unaprijeđeni 4Control sustav upravljanja svim kotačima također daje svoj obol u vožnji.

image

Renault Austral

Marin Tomaš

U gradu, recimo, do izražaja dolazi mali krug okretanja od samo 10,1 metara, dok je u otvorenoj vožnji sjajna podrška za preciznije i sigurnije upravljanje.

Cijene kreću od 29.990 eura, za što se dobiva model s benzincem 1.3 TCe sa 140 KS i bogatom opremom Equilibre (automatska klima, alu naplaci od 17 cola, multimedija sa zaslonom od 9“, tempomat, automatsko kočenje, stražnji parkirni senzori...).

image

Renault Austral

Marin Tomaš

Snažnija benzinska izvedba od 160 KS dolazi isključivo automatskim X-Tronic bestupanjskim mjenjačem, a s opremom Techno (multimedija sa zaslonom od 12“, alu naplaci od 19 cola, prednji i stražnji parkirni senzori, kožni volan...) nudi se od 35.190 eura. Napredna hibridna izvedba od 200 KS dostupna je od 40.490 eura.

image

Renault Austral

Marin Tomaš
image

Renault Austral

Marin Tomaš
image

Renault Austral

Marin Tomaš
image

Renault Austral

Marin Tomaš

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 12:27