Alfa Romeo se polako priprema za prestanak proizvodnje fascinantnih sportskih Quadrifoglio verzija limuzine Giulije i SUV-a Stelvio. Odlazak ovih živućih legendi bit će obilježen posebnom izvedbom modela nazvanom Super Sport. O čemu se tu radi?
Unatoč zvučnom imenu, snaga Super Sport izvedbi ostat će ista kao i kod "običnih" Quadrifoglia. Pokretat će ih 2,9-litreni V6 motor koji razvija 510 KS i proizvodi 600 Nm okretnog momenta. Snaga se prenosi poznatim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Ograničeni modeli imaju sufiks "Super Sport", ne zbog nekih drastičnih poboljšanja u smislu vožnje već zbog Alfine tradicije. Naziv je odabran zbog obilježavanja prve pobjede Alfa Romea na Mille Miglia 1928. s modelom 6C 1500 Super Sport. Na novim Alfama, po prvi put otkako logo djeteline s četiri lista predstavljen prije 101 godinu, on sada ima crni trokut umjesto uobičajene bijele pozadine. Oba će se automobila nuditi u specijalnoj boji "Nero Vulcano" (na slikama) te u troslojnoj crvenoj boji "Rosso Etna". Alternativno, Giulia se također može dobiti u bijeloj bojio "Bianco Alfa".
Oni koji se odluče za Giuliju, uz nju mogu dobiti krov od karbonskih vlakana i 19-inčne kotače, dok se SUV model nudi na većim kotačima od 21 inča. Obje varijante opremljene su crnim kočionim čeljustima i Akrapovič ispušnim sustavom s ispušnim cijevima od ugljičnih vlakana. Vanjski retrovizori također su izrađeni od karbona, kao i prednji spliter Giulije. Prednja svjetla, od kojih je svako podijeljeno u tri elementa koriste LED matrix tehnologiju i standardna su oprema na oba posebna modela.
Pravi vrhunac Super Sport modela je unutrašnjost. Ovdje je Alfa dodala crvena karbonska vlakna na instrument ploču, središnju konzolu i obloge vrata. Alfa navodi da ovi dijelovi imaju 3D efekt i ističe crvene šavove na sjedalima.
Pažljiviji pogled na naslone za glavu otkriva koliko će automobila biti proizvedeno. Planirano je 275 primjeraka Giulije i 175 primjeraka Stelvia. Još uvijek se ne zna kada automobili dolaze u prodaju i koliko će koštati.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....