Izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna vodi tvrtku kroz tranziciju u cijeloj industriji. Elektrifikacija brzo postaje norma, a proizvođač automobila se priprema lansirati svoj prvi potpuno električni model 2025. godine.
U opsežnom intervjuu za magazin Top Gear, Vigna je rekao da će prvi EV tvrtke biti "jedinstven i pravi Ferrari". Vrlo malo se zna o vozilu, a proizvođač automobila govori općenito kada raspravlja o budućem modelu, kao što obično rade s revolucionarnim novim automobilima.
Ono što smo dosad čuli o modelu zvuči ohrabrujuće. U srpnju je Vigna uvjerilo entuzijaste da dodatna težina potpuno električnog sklopa neće umanjiti energičnu dinamiku vožnje EV-a. U intervjuu za Top Gear, Vigna je istaknuo da je Ferrarijev posao spojiti tradiciju s inovacijom, dodavši: "Puno radimo na održavanju duše stroja, oslanjajući se na godine stručnosti".
Ranije ove godine, patent je otkrio jednu ideju tvrtke za električni ili hibridni sportski automobil. Dokumentacija je otkrila dizajn koji je koristio više paketa baterija, s tankim paketom ispod putničkog prostora i višim paketom iza njega. To također nije jedini patent koji je Ferrari podnio, s ranijim patentom koji prikazuje EV s konfiguracijom četiri elektromotora.
Što se tiče izvršnog direktora, prethodno je radio u kompaniji STMicroelectronics, gdje je vodio skupinu za analogne, mikroelektroničke sustave i senzore. Kada je Ferrari najavio da će voditi tvrtku, proizvođač automobila rekao je da će njegovo poznavanje "tehnologija" koje pokreću brze promjene u automobilskoj industriji pomoći u jačanju tvrtke.
Prvi EV iz Maranella stiže 2025. godine, i samo je jedan dio veće slike za Ferrari. Proizvođač automobila želi da potpuno električna vozila čine 40 posto njegovih modela do 2030. godine, s tim da automobili s unutarnjim izgaranjem čine 20 posto. Hibridi će popuniti ostatak, i čini se da je Ferrari na dobrom putu da postigne taj cilj, s elektrificiranim 296 GTB-om i SF90 Stradaleom već u ponudi.
Dok Ferrarijevo najnovije otkriće, Purosangue, krije moćni V12 ispod haube, proizvođač automobila dizajnirao ga je za hibridni pogonski sklop. Ferrari će do 2026. predstaviti još 14 novih automobila, uključujući novi hiperautomobil.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....