RUČNO-RAĐEN

1. primjerak sišao s trake: Započela proizvodnja Aston Martina DBX707 koji stiže u 50 zemalja

DBX707 je ručno rađen i Aston Martin je angažirao više od 100 kvalificiranih automobilskih tehničara za rad na super-SUV-u

Aston Martin DBX707, prvi primjerak

 Aston Martin

Najmoćniji član obitelji Aston Martin DBX ušao je u proizvodnju. DBX707 stiže na montažne trake u tvornici marke St. Athan u Walesu, gdje će se proizvoditi sve varijante super-SUV-a. Prvi primjerak sada je spreman za isporuku novom vlasniku.

image

Aston Martin DBX707, prvi primjerak

Aston Martin

DBX707 službeno je predstavljen u veljači ove godine kada je dospio na naslovnice sa svojim nevjerojatnim ubrzanjem od 0-100 km/h za samo 3,1 sekundu. Njegovo ime dolazi od metričke brojke konjskih snaga, što u prijevodu znači 707 KS koje dolazi iz modificirane verzije Mercedes-AMG-ovog 4,0-litrenog twin-turbo V8 koji se nalazi ispod haube.

image

Aston Martin DBX707, prvi primjerak

Aston Martin

DBX707 je ručno rađen i Aston Martin je angažirao više od 100 novih kvalificiranih automobilskih tehničara za rad na SUV-u performansi. Kada je obični DBX stigao na montažne trake u St. Athanu, postao je prvi serijski automobil velške proizvodnje nakon gotovo 50 godina. Najnoviji dodatak liniji SUV-a bit će isporučen u više od 50 zemalja diljem svijeta.

image

Aston Martin DBX707, prvi primjerak

Aston Martin

“Aston Martin je neizmjerno ponosan što proizvodi vodeće proizvode u industriji kao što je DBX707 iz pogona svjetske klase u Walesu, a mi smo oduševljeni što vidimo dovršen prvi model,” rekao je Michael Straughan, izvršni direktor Aston Martina. Britanski proizvođač automobila s ponosom kaže da je početna reakcija kupaca i medija bila "ogromna". Ovo je impresivno s obzirom na to da je početna cijena DBX707 u Ujedinjenom Kraljevstvu 189.000 funti (1,67 milijuna kuna). Očekuje se da će prvi primjerci biti isporučeni vrlo brzo.

image

Aston Martin DBX707, prvi primjerak

Aston Martin

DBX707 je ipak mnogo više od samo nadograđenog motora. Tu je i novi mjenjač s mokrom spojkom s devet stupnjeva prijenosa, modificirani stražnji e-diff s kraćim završnim pogonom 3:27 za bolje ubrzanje. Pogon na sve kotače i dalje koristi isti automatski sustav kao i obični DBX, iako različita podešavanja osiguravaju bolju vuču u zavojima. Posljednje, ali ne manje važno, karbonsko-keramičke disk kočnice veličine 16,5 inča sprijeda i 15,4 inča straga, stegnute čeljustima sa šest klipova, pružaju bolju snagu zaustavljanja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. studeni 2024 10:38