Posađena su stabla, postavljene klupice i kante za smeće, napravljena su stajališta, ugrađeni su displeji, izmijenjene su tračnice. Tamo se čak nalaze i novi, natkriveni, stalci za bicikle na kojima su već zavezani prvi bicikli. Trake i barikade za pješake su prije par dana uklonjene pa se sada slobodno može šetati između praznih tramvajskih i autobusnih stajališta. Tako izgleda rekonstruirano okretište Mihaljevac.
Nikada nije bilo obnavljano, od izgradnje davne 1948. godine. Sve do sada kada je dobilo novo ruho. Još se samo čekaju prvi tramvaji na novim tračnicama.
Gradsku vlast može veseliti činjenica što rokovi za izgradnju nisu probijani. Kada se najavljivala obnova tramvajskog okretišta, gradonačelnik Tomislav Tomašević izjavio je da se završetak radova može očekivati do kraja godine. I, evo. Kraj godine je stigao i stvarno izgleda kao da su radovi gotovo pri kraju.
Ovo su sigurno dobre vijesti za sve stanovnike Medveščaka i podsljemenske zone. Brojni su se, zbog radova na okretištu, žalili na povećane gužve u prometu. Tramvajski promet u potezu Ribnjak – Medvešćak – Ksaverska bio je obustavljen zbog čega je uvedena izvanredna autobusna linija 617 od Draškovićeve do Gračanskog dolja. Još nije poznato kada će se tramvajske linije 8 i 14 vratiti svojim originalnim rutama, odnosno kada će linija 15 ponovno krenuti s prometovanjem.
Većina novca iz EU
S radovima se započelo početkom svibnja. Rečeno je da će autobusni terminal biti dvostruko veći od prijašnjeg. Vrijednost rekonstrukcije prije početka izgradnje procjenjivala se na 3 milijuna eura dok se za vrijeme radova cijena popela na 4 milijuna eura. Zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet izjavio je da će većinu projekta financirati Europska unija.
- U suradnji s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture, Grad Zagreb osigurao je bespovratno EU sufinanciranje od 85% za ovaj projekt obzirom da je riječ o izgradnji nove tramvajske infrastrukture, rekao je.
Početkom svibnja je objavljeno i da će korištenje sljemenske žičare za Zagrepčane biti besplatno. Svakako je gradskim vlastima jedan od ciljeva rekonstrukcije okretišta bilo omogućavanje dolaska od centra grada do Sljemena koristeći se samo električnim tramvajima i žičarom.
-Bilo je nužno prilagoditi okretište ne samo zbog sigurnosti, nego i zbog broja putnika koji ovdje prometuju svaki dan. A tu će sad svi zakonski standardi biti primijenjeni na novom okretištu. Time će promet postati brži i cijelo iskustvo za građane i putnike bit će udobnije, istaknuo je gradonačelnik na okretištu koje gotovo 80 godina nije bilo obnavljano.
Rekonstrukcija tramvajskoj okretišta i autobusnog terminala Mihaljevac predstavlja jedan u nizu projekata usmjeren ka širenju i poboljšanju gradske tramvajske mreže. Trenutno je u fazi izgradnje nova tramvajska pruga duž Sarajevske ulice do ranžirnog kolodvora. Raspisivanjem natječaja za izvođače radova u Heinzelovoj i Radničkoj ulici pokrenut je i zadnji strateški projekt gradskih vlasti kojem je cilj razvijanje tramvajskog prijevoza.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....