VEĆ PROBLEMI

Ljudi skinuli novu ZET-ovu aplikaciju i ostali zaprepašteni: ‘Pogledajte kakvu smo poruku primili‘

Jedini način kako to mogu riješiti je da fizički dođu u poslovnicu ZET-a gdje će privremeno deaktivirati mobilnu aplikaciju

Nova aplikacija ZET-a

 Cropix/

Samo dan nakon što je predstavljena mobilna aplikacija za kupovinu karata ‘Moj ZET‘, počeli su problemi.

Naime, svi potrošači koji su skinuli ovu aplikaciju, a istovremeno su imali i fizičku karticu ZET-a za kupovinu karata s uplaćenim novcem, dobili su poruku da im je kartica prelaskom na mobilnu aplikaciju deaktivirana i da privremeno ne mogu do sredstava koja se na njoj nalaze.

image

SMS poruka

Jutarnji List/

Zanimljivo, jedini način kako to mogu riješiti je da fizički dođu u poslovnicu ZET-a gdje će privremeno deaktivirati mobilnu aplikaciju, opet aktivirati fizičku karticu, potrošiti novac kojeg na njoj imaju te potom opet skinuti aplikaciju.

ZET-u smo poslali upit da nam pojasne kako je i zašto do ovoga došlo te iz kojeg razloga potrošači prije skidanja aplikacije nisu upozoreni da će im fizička kartica biti deaktivirana, a odgovor ćemo objaviti čim ga dobijemo.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. travanj 2024 00:59