REVOLUCIJA

Sport, mediji i biznis: Trećina gledatelja ne gleda Olimpijske igre na televiziji

Trećina gledatelja pariških igara pratit će ih ne preko zemaljskih ili satelitskih kanala, nego preko online streaming platformi
 Chris Delmas/Afp

Bilo je samo pitanje vremena kada će i gledanje sporta početi funkcionirati kao filmska i televizijska industrija, pa da umjesto linearne trake na nekom TV programu gdje netko drugi odlučuje što ćemo gledati dobijemo čitav meni događaja iz kojega sami biramo što ćemo i kada gledati.

Najplastičnije se to može vidjeti na sadašnjim 33. ljetnim Olimpijskim igrama u Parizu. Jedan je izbor gledati ih na našoj nacionalnoj televiziji, gdje prirodno može stati samo jedan događaj u jedan program. Drugi je pak upaliti streaming platformu Max (bivši HBO Max), na kojoj su dostupni svi mogući događaji s Igara, u bilo kojem trenutku. Dio je to velike transakcije između Međunarodnog olimpijskog odbora (MOO) i HBO-ove matične kuće Warner Brothers Discovery (WBD); američka...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. prosinac 2024 10:09