Hrvatska je ove turističke sezone imala najbolje rezultate na Mediteranu, za što dio zasluga pripada i direktorima stranih predstavništava HTZ-a i naporima da zemlju adekvatno predstave na tržištima gdje djeluju, istaknula je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac u video razgovoru s tim direktorima.
O tome su u ponedjeljak izvijestili iz Ministarstva turizma i sporta, dodajući da je tema tog video sastanka ministrice i direktora stranih predstavništava Hrvatske turističke zajednice (HTZ) bila analiza turističkih rezultata u ovoj godini i financijskih pokazatelja.
"S obzirom da smo i ove godine bili poželjna auto destinacija turistima iz zemalja našeg okruženja, očekuje se da će i iduće godine na dobitku biti auto destinacije, last minute potražnja, smještajni kapaciteti viših kategorija i izdvojeni koji pružaju izoliranost", kazala je u tom video sastanku ministrica Brnjac.
Unatoč takvim očekivanjima, poručuje da i daleka tržišta moraju biti spremna pravovremeno reagirati kada avionske linije ponovno budu uspostavljene prema Hrvatskoj.
Naglasila je i da se već sada može reći da će i iduće godine glavni motiv i uvjet za putovanja biti sigurnost, te da su i Hrvatskoj sada više nego prije potrebne kvalitetne i ciljane marketinške kampanje, koje će osigurati vidljivost na najvažnijim emitivnim tržištima.
Direktori HTZ-ovih predstavništava iznosili su kako Hrvatska stoji u zemljama gdje rade te operativne planove i prioritete za 2021. godine, a ministrica je naglasila da od njih očekuje potpuni angažman i spremnost u cilju održivosti turizma tijekom ovog izazovnog razdoblja.
U priopćenju o tom sastanku, iz Ministarstva iznose i nedavno objavljene podatke Eurostata o turističkom prometu u EU, koji pokazuju da je Hrvatska od siječnja do srpnja ove godine među svim mediteranskim zemljama zabilježila najmanji pad broja domaćih i stranih turista te noćenja.
Te fizičke pokazatelje prate i financijske procjene, po kojima će, kako kažu iz Ministarstva, ova godina završiti na 50 posto lanjskih prihoda od turizma, što u odnosu na okolnosti ocjenjuju dobrim rezultatom.
Jet2.com se zanima za letove u Hrvatsku
Iz Ministarstva su u zasebnom priopćenju izvijestili da je ministrica Brnjac u ponedjeljak putem videa razgovarala i s predstavnicima jedne od većih britanskih aviokompanija - Jet2.com, koja leti iz devet baza u Velikoj Britaniji na više od 70 odredišta Europe.
Razgovarali su, uz ostalo, o važnosti zrakoplovnih linija prema Hrvatskoj, stanju na tržištu i planovima za 2021. godinu, pri čemu je zaključeno da touroperatori i avio prijevoznici i dalje imaju veliko zanimanje za nastavak letenja prema Hrvatskoj, ali i da će programi iz Velike Britanije prema Hrvatskoj i inozemstvu u 2021. ovisiti o vladinim odlukama i epidemiološkoj situaciji u obje zemlje.
"Posebno raduje što je Hrvatska na britanskom tržištu, unatoč izazovnim vremenima, i dalje prepoznata kao destinacija visoke vrijednosti, i uložit ćemo maksimalne napore da ostanemo prepoznati i kao sigurna turistička destinacija", kazala je Brnjac.
Podsjetili su i na promet koji je Jet2.com ostvario prema hrvatskim zračnim lukama u 2019. godini, kada je prodao ukupno 100 tisuća sjedala u zrakoplovima, dok je touroperator Jet2Holidays (iz iste grupacije) prodao više od 60 tisuća paket aranžmana za Hrvatsku putem kojih je ostvario više od 500 tisuća noćenja.
Iz Ministarstva pritom iznose i podatke o ostvarenjima s britanskog tržišta do 5. studenog ove godine, do kada je u Hrvatsku došlo gotovo 126 tisuća njihovih turista, koji su ostvarili gotovo 677 tisuća noćenja, što je 14 posto prošlogodišnjeg rezultata.
U srpnju je Hrvatska bila na listi sigurnih zemalja za britanske putnike, što je potaknulo njihov veliki broj dolazaka, no u kolovozu se taj broj znatno smanjio radi uvođenja ograničenja putovanja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....