KOLAPS MREŽE

Korisnici HT-a: Izgubili smo važne klijente, kasnili na sastanke! Tko će nam to nadoknaditi?

Jasminka Biliškov, vlasnica agencije Biliskov nekretnine iz Dubrovnika

- Učinjena mi je velika šteta! Očekivala sam poziv jednoga vrlo važnog poslovnog klijenta, a imala sam i još jedan poslovni sastanak. Taj klijent nikako me nije mogao dobiti, a ja sam zbog prirode posla većinom na terenu. Uhvatila me panika i odjurila sam u ured, prebacila se na fiksnu liniju. Bilo mi je strašno neugodno, ostavila sam jako loš dojam kod tog klijenta. Iskreno, protekla dva dana “zaradila” sam velik poslovni gubitak. Na sastanak sam kasnila barem dva sata. Tko će mi i kako to nadoknaditi?

Gordan Maras, SDP-ov saborski zastupnik:

- Izgubio sam podosta živaca. Sreća da je funkcionirao SMS, tako da sam ta dva dana stalno slao poruke. Trebao sam hitno dobiti neke osobe, ali ništa. Propustio sam nekoliko dogovora, na jedan kasnio 15-ak minuta, a i mnogi novinari koji su me zvali nisu me mogli dobiti.

Samo se nadam da se to više neće događati, jer sam se dosta iznervirao. Tek kada se dogodi ovakva blokada, shvatite koliko je danas komunikacija mobitelima bitna za posao.

Ljubica Herceg, direktorica Sektora HGK za promet i veze:

- Bilo je strašno! Posao mi je takav da konstantno moram komunicirati s prijevoznicima, kako u cestovnom, tako i u zračnom prometu. Pogotovo u cestovnom prometu, s kojima ta dva dana gotovo da nisam mogla komunicirati. Da nema maila i SMS-a, nastao bi kaos! Prekjučer, kada je nestao signal, bila sam u čudu. Mislim si, ne sjećam se da je bio tako miran dan na poslu. Nitko me ne zove. Ali kada sam ja počela zvati prijevoznike, shvatila sam da je problem u mreži. Sve je bilo mnogo usporenije, a bilo je vrlo mnogo poziva koje nisam mogla primiti niti uputiti. Koliko točno, ne znam, ali jako mnogo.

Sergej Trajković, novinar Jutarnjeg lista:

- Radio sam temu vezanu za pravnu državu i nisam uspio dobiti gotovo nikoga od nadležnih. Da nije bilo problema s mrežom, vjerojatno bih već dovršio temu. Na mobitel sam zvao glasnogovornicu premijerke Jadranke Kosor, kako bih je zamolio da požuri Ministarstvo uprave s odgovorom, jer to ministarstvo još nema glasnogovornika, a ministar se rijetko javlja. Nisam je uspio dobiti jer je na T-mobile mreži, kao ni glasnogovornika Ministarstva poljoprivrede koji je stalno na terenu, a također je na T-mobileu.

Mirko Boić,predsjednik Uprave tvrtke Hrvatski duhani:

- Ne bi bilo dobro da se to češće događa. Ovako, kada se pad mreže dogodi jednom u nekoliko godina, nije strašno. Neće svijet propasti. Posao nam nije mnogo patio zbog toga. To je isto kao kada vam se podere cipela: izdrži se ako se to ne događa svako malo. Ipak su radile fiksne linije, mail, SMS...

Darko Vuletić, predsjednik Uprave Hrvatskih šuma:

- Ma to jučer je bio užas! Baš se poklopilo da smo imali predviđen sastanak Uprave i trebali smo se povezati s mnoštvom ljudi po uredima diljem države, a mnogi su na terenu jer je takav posao. Nadgledali su radnike po terenu i slično. Strava, kolika je to bila nervoza. Trebalo je okupiti tridesetak ljudi! Na kraju smo spali na fiksne linije, a trebala su nam tri sata da se svi pohvatamo. Sastanak je na kraju održan, ali je trebao završiti do 13.30, a završio je oko 16 sati. Dakle, imali smo dva i pol sata kašnjenja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. prosinac 2024 03:13