RUKOMETNI SPOT

'Pakleni' su od smijeha jedva odradili snimanje

ZAGREB - Jaaavi se!, Jaaavi se!, Jaaavi se!, orilo se u ponedjeljak u Hamburgu gdje je Tele2 snimao nastavak svoje najpoznatije reklame koja je obilježila Svjetsko prvenstvo u rukometu u Zagrebu početkom godine. I ovaj put su naši poznati rukometaši imali glavne uloge, a reklama nije slučajno snimana upravo u Hamburgu. Domagoj Duvnjak, Igor Vori i Blaženko Lacković najbolji su igrači rukometnog kluba HSV, te ujedno ‘nose’ ovu reklamu koja se inače zove “Mate”.

“Matu” je kao i prethodnu kampanju osmislila ekipa iz “Brukete&Žinića”, a spot koji će se na televiziji premijerno prikazati 15. siječnja 2010., neposredno pred početak Europskog prvenstva u Austriji sniman je u jednom biljarskom klubu u predgrađu Hamburga.

Kada smo oko jedan poslijepodne ‘upali’ na set, naša rukometna trojka još uvijek nije stigla iako su već odavno trebali biti na snimanju, ali “sportaši k’o sportaši” kao izgovor uvijek mogu reći da su na treningu. Iskusna filmska ekipa na čelu s redateljem Neviom Marasovićem iz Komakina vrlo brzo je “prešaltala” scene, pa su se tako u međuvremenu snimali kadrovi za koje rukometaši nisu bili potrebni.

“Valjda će doći, samo da ne dođu prekasno”, komentirali su naši filmaši, a njemački dio ekipe bio je prilično začuđen zbog ovog kašnjenja koje je za naše prilike itekako uobičajeno.

Dok smo sjedili i promatrali što se događa na setu, nismo mogli ne primijetiti jednog statista odjevenog u tradicionalnu bavarsku odjeću s povećim pivskim trbuhom. Na pitanje tko je to, dobili smo odgovor: “E, to je Mate broj jedan!”. I, tako smo, u iščekivanju glavnih zvijezda spota, doznali o čemu se radi jedna od dvije kampanje koja se radi za prvenstvo. Radnja se događa u kafiću u kojem Duvnjak, Lacković i Vori sjede za jednim stolom, te u pokušaju da doznaju koliko Hrvata ima u Hamburgu, Vori u jednom trenutku uzvikne: Mate!, nakon čega se naravno javlja nekoliko gostiju koji se tako zovu.

- Ime Mate smo izabrali kao prepoznatljivo ime, odnosno stereotipno za iseljeništvo u Njemačkoj. S ovom smo reklamom spojili naša tri rukometaša koji igraju u najboljem rukometnom klubu u Njemačkoj i tako je nastala ova priča - objašnjava Helena Rosandić, account direktorica iz Brukete&Žinića.

Srećom da je ekipa odlučila do dolaska rukometaša snimiti scene u kojima se oni ne pojavljuju, jer su sva trojica kasnili ‘debela’ četiri sata, što je unijelo prilično veliku nervozu. Naime, za svako snimanje, pa tako i snimanje reklame postoje rokovi i svako kašnjenje prilično košta.

“Gdje ste?”, nazvala je nekoliko puta Silvana Ban iz Tele2 Igora Vorija, a on je svaki put odgovorio: Stižemo za pet minuta!. Tih ‘pet minuta’ se pretvorilo u nekoliko sati, a njihov dolazak na snimanje dočekan je velikim pljeskom, kojim su svi izrazili olakšanje, jer se glavni dio reklame konačno mogao početi snimati.

Sva trojica bili su nevjerojatno opušteni, a na veliko čuđenje ekipe, posao je odrađen vrlo brzo. Sve scene koje su se trebale snimati pola dana odrađene su u roku dva sata, iako su se u nekoliko navrata rukometaši toliko smijali pa je neke scene bilo gotovo nemoguće snimiti. Ono što im je bilo smiješno bila je druga reklama, nastavak na “Javi se”, kada su sva trojica uzvikivali poznati slogan. U toj reklami Vori lista novine i naleti na reklamu za urara koji se zove Wise. Duvnjak ga nazove na telefon i pita: “Wize?”, na što urar kaže: “Ja, Wize...”, a tada mu sva trojica na telefon viču: “Jaaavi se!”.

- Javi se je postao toliko poznat da nas čak dečki u klubu zezaju s tim. Često i oni viču to ‘Javi se’ iako ni ne znaju što to znači, kaže Igor Vori, te dodaje kako mu je bio gušt snimati ponovno ovu reklamu, unatoč tomu što je ‘javi se’ već jednom snimao.

Ta je reklama inače dobila nekoliko nagrada, a kako kaže Valentina Junaci, glasnogovornica Tele2, njezinu popularnost odlučili su iskoristiti i za ovo prvenstvo.

- Kada je ova kampanja išla prvi put, odrazila se direktno na naš poslovni rezultat i veći broj korisnika. ‘Javi se’ je postalo prepoznatljivo uz Tele2 pa smo zato i vratili slogan, a osim toga bila je to vrlo uspješna kampanja - istaknula je Valentina Junaci.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. listopad 2024 08:20