Crowdfunding

Chiriboo izašao na Funderbeam: Traži 200 tisuća eura za širenje izvan Hrvatske

U prvoj investicijskoj kampanji su dosad prikupili više od 48 tisuća eura

Juraj Šebalj, suosnivač Chiribooa

 Marko Todorov/Cropix

Nakon što je krajem siječnja predstavio servis Chiriboo, kombinaciju web tražilice i virtualnog salona vozila, na kojem kupci mogu pronaći određeni model novog vozila te dobiti informaciju da li je to vozilo dostupno odmah u Hrvatskoj i kupiti ga, suosnivač ovog startupa i automobilski novinar, Juraj Šebalj, najavio je da idu u širenje za koje prvo trebaju prikupiti kapital.

Chiriboo je na Funderbeamu SEE pokrenuo crowdfunding kampanju od 200 tisuća eura. Plan startupa je proširiti se izvan Hrvatske, u regiju.

U kampanji su dosad prikupili više od 48 tisuća eura.

Darin Janković, Izvršni direktor Chiribooa kaže da će usto kompletirati razvoj i da su Funderbeam odabrali jer im cilj nije bilo samo dobiti novac.

- Želimo se okružiti pozitivnim ljudima, odnosno ulagačima koji kao i mi vjeruju da se auto industrija mijenja. Način na koji se kupuju automobili više nije isti i mi u budućnosti vidimo Chiriboo kao vezu između klasičnih salona i potpune digitalije. Chiriboo vam daje odgovor na sve. Koji auto je za mene najbolji, koje financiranje uzeti? Ima li koji auto za odmah? - kaže Janković.

Chiriboo u svojoj bazi ima više od tri tisuće vozila opisanih u 120 kategorija. Posebno je ažuran za hibridna i električna vozila, a cijela baza puni se iz službenih cjenika vozila dostupnih na tržištu. Povrh toga surađuje s nizom partnera, među inim, osiguravateljima, a sve kako bi ponudio kompletnu uslugu kupnje vozila.

Juraj Šebalj, koji je jedan od šest osnivača među kojima su i neki od pokretača startupa mobilityONE-a, navodi da je riječ o prvom regionalnom digitalnom alatu za prezentaciju i prodaju novih i gotovo novih vozila.

- Chiriboo je odmaknuo od svega što postoji na tržištu i kupca automobila smo stavili na prvo mjesto. Ljudi, ovo je vaš alat za pretragu, usporedbu i kupnju automobila. Sve ćemo podrediti kupcu, kako bi on automobil dobio najbrže, najpovoljnije i najjednostavnije - zaključuje Janković.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2024 18:46