PRESTIŽNO PRIZNANJE

Zagrebačka banka najbolja banka u Hrvatskoj prema izboru Euromoneya

Ova abanka tako je zadržala titulu najbolje banke u regiji Srednje i Istočne Europe

Poslovnica Zagrebačke banke na Trgu bana Jelačića

 Davor Pongracic/Cropix

Zagrebačka banka proglašena je najboljom bankom u Hrvatskoj na dodjeli priznanja Euromoney Awards for Excellence., javljaju iz ove banke.

UniCredit Grupa, čija je Zaba članica, osvojila je ukupno devet nagrada koje dodjeljuje vodeći međunarodni poslovni časopis Euromoney, među njima i nagradu za najbolju banku u Srednjoj i Istočnoj Europi, nastavljajući nizati uspjehe nakon što je u 2022. godini osvojila pet nagrada.

‘‘Ponosan sam što je Euromoney prepoznao Zagrebačku banku kao najbolju banku u Hrvatskoj. Ovo prestižno priznanje rezultat je dugogodišnjeg rada svih naših zaposlenika, ali i motivacija da kontinuirano radimo na pružanju najbolje usluge za naše klijente. Uz uspješno poslovanje, naš fokus je, osim da budemo najbolja banka za sve naše dionike, i da osnažujemo zajednicu u kojoj živimo‘‘, izjavio je predsjednik Uprave Zagrebačke banke Ivan Vlaho.

image

Ivan Vlaho

Uz Hrvatsku, UniCredit je osvojio nagradu za najbolju banku u Austriji, Italiji, Bosni i Hercegovini i Bugarskoj, zatim nagradu za najbolju banku pružatelja usluga transakcijskog poslovanja u četiri od pet proteklih godina, te nagradu za najbolju banku pružatelja usluga upravljanja bogatstvom.

“Tijekom protekle godine, potencijal UniCredita za organskim rastom u Srednjoj i Istočnoj Europi postao je izraženiji, a banka je u pojedinim zemljama zabilježila snažan rast broja klijenata. Navedeni rezultati velikim dijelom postignuti su zahvaljujući razvoju digitalnog bankarstva u UniCreditu“, komentirali su u Euromoneyju dodjelu priznanja UniCredit Grupi za najbolju banku u području SIE.

Dodjela priznanja “Nagrade za izvrsnost Euromoney” (Euromoney Awards for Excellence) utemeljena je 1992., ističe se u priopćenju, a kriteriji za ocjenjivanje uključuju profitabilnost, rast, postignute bolje rezultate u odnosu na konkurenciju u relativnim razmjerima te sposobnost prilagodbe promjenama na tržištu i potrebama klijenata.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2024 01:38