Nova investicijska injekcija

Velik korak unaprijed AdScannera u širenju dosega na ključna europska tržišta

Kapital AdScannera će se ovim investicijskim ciklusom s postojećih 19 milijuna kuna povećati na gotovo 37 milijuna kuna
AdScanner 1

AdScanner, jedan od najnaprednijih hrvatskih martech startupa i jedan od NovacHR TOP 10 startupa za pratiti u 2021. godini, širi se na najveće EU marketinško tržište - Njemačku. U pripremama za taj iskorak primio je treću i dosad najveću investiciju, od 18 milijuna kuna (2,4 milijuna eura).

Novu rundu predvodi češki J&T Ventures, koji je dio istoimene financijske grupacije koja u Hrvatskoj ima svoju banku. Uz J&T, u AdScanner je u ovoj rundi uložio njegov prvi institucionalni ulagač, fond South Central Ventures, koji je ujedno prvi hrvatski VC fond. Njih prati i Matthias von Bechtolsheim, osnivač jedne od najpoznatijih njemačkih marketinških agencija Heimat Werbeagentur, a koji ulaže u startupe preko investicijske tvrtke Laughing Tuna.

Kristian Uwe Ćurković, suosnivač AdScannera kaže da su imali više ponuda, ali da je ova bila najbolja kombinacija čimbenika koji su im potrebni da bi se uspješno proširili na njemačko tržište.

- J&T Ventures ima vrlo veliku poslovnu mrežu i pristup nizu stručnjaka koji su nam u ovom trenutku potrebni, a novi poslovni anđeo Matthias von Bechtolsheim u našoj je branši u Njemačkoj jednako poznat kao Elon Musk u svijetu automobila. Ima ime, iskustvo i kapital, a tu je i poduzetnički background, jer njegov je brat jedan od prvi osnivača Sun Microsystemsa - kaže Ćurković.

Zuzana Ondrejová, investicijska menadžerica u J&T Ventureu kaže da su sretni što Adscanner mogu dodati u svoj portfelj.

- Od prvog sastanka bili smo vrlo uzbuđeni zbog Adscannera, njihove tehnologije i stupnja razvoja. Iskusni tim s dubokim tržišnim uvidima i sposobnostima da stvaraju nove trendove, samo nam jača uvjerenje u budući uspjeh ovog partnerstva - naglašava Ondrejová.

Udjel SCV-a

Ćurković dodaje da je zadovoljan što ulaganje prati South Central Ventures, koji je prije dvije godine u ovaj hrvatski startup uložio 14 milijuna kuna što je bila druga investicija u taj startup. Prethodno je primio ulaganje poslovnih anđela vrijedno šest milijuna kuna. SCV je ovim potezom zadržao udjel koji ima u AdScanner.

Jure Mikuž, izvršni partner u South Central Venturesu ističu da su posebno ponosni na uspjeh AdScannera.

- Uzbuđeni smo što se možemo priključiti rundi investicije u AdScanner u kojoj su novi ulagači. Ova runda je potvrda naših zajedničkih napora da donesemo nužan kapital u startup kako bi mogao nastaviti brzo rasti u godinama pred nama - kaže Mikuž.

Kristian Uwe Ćurković dodaje da trenutačno zapošljavaju 50 ljudi, a da im je plan zaposliti dodatnih 30 do 40 ljudi. U pozadini ove ekspanzije nalaze se konkretni prodajni rezultati. Tvrtka već sad više od 95 posto prihoda ostvaruje izvan Hrvatske, a raste sve brže.

21 mil. kuna

- U prva četiri mjeseca ove godine imali smo prihod od 21 milijun kuna što je isti prihod koji smo ostvarili u 12 mjeseci prošle godine te k tome poslujemo pozitivno - otkriva Ćurković.

​AdScanner je razvio tehnologiju koja oglašivačima na televiziji nudi analitičke mogućnosti kakve imaju kod oglašavanja na webu, a među njegovim korisnicima su Nestle, Cinestar, UniCredito i Porsche te agencije za elektroničke medije.

Marin Ćurković, izvršni direktor i suosnivač AdScannera kaže da im je cilj promijeniti način na koji funkcionira TV ekosustav.

- Naša TV DMP rješenja omogućuju svim sudionicima, od medijskih agencija, oglašivača, TV kuća do telekom operatera da što učinkovitije i što brže kapitaliziraju svoje podatke - zaključuje Marin Ćurković.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2024 10:26