TRANSFORMACIJA

Poznati voditelj i vozač u novom poslu: ‘Nakon dva tjedna pokušaja kupnje auta samo sam htio da ta muka prestane‘

Mislio je, kaže, da zna sve modele koji su dostupni na tržištu, ali se pokazalo da nije tako

Voznja s rally vozačem Jurajem Šebaljom

 Damir Skomrlj/Cropix

Hrvatski vozač relija Juraj Šebalj bacio se u digitalizaciju prodaje vozila. U utorak je u Zagrebu predstavio portal Chiriboo, zamišljen kao kombinaciju web tražilice i virtualnog salona vozila, na kojima kupci mogu pronaći određeni model vozila, odmah dobiti informaciju o tome je li dostupno za kupnju i gdje. Dugoročno, Chiriboo se želi pretvoriti u "online marketplace" novih vozila.

Juraj Šebalj, direktor Chiribooa, kaže da je proces prodaje vozila nužno modernizirati.

- Chiriboo je nastao iz osobnog iskustva, kad sam se nakon dva tjedna pokušaja kupnje vozila našao u stanju da samo želim da ta muka napokon prestane - kaže Šebalj.

Mislio je, kaže, da zna sve modele koji su dostupni na tržištu, ali se pokazalo da nije tako....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 20:57