Zbog pada Thomas Cooka

Najveća svjetska turistička kompanija TUI bilježi rast bookinga od 14 posto

Za ovu godinu kompanija je najavila otvaranje 17 novih hotela
Ivor Vučelić
 Željko Puhovski / CROPIX

Koliko je najveća svjetska turistička kompanija TUI kapitalizirala na propasti suparnika Thomas Cooka najbolje pokazuju rezultati koje su jučer objavili na londonskoj burzi, na kojoj se trguje TUI-jevim dionicama.

Kako stoji u njihovim prvim ovogodišnjim izvješćima, booking za ljetne programe kompanije porastao je za 14 posto s prosječnim rastom cijena od tri posto, a u kompaniji su posebno zadovoljni što ove godine bilježe nikad bolje rezultate na britanskom tržištu, također kao posljedicu propasti Thomasa Cooka.

Za ovu godinu kompanija je najavila otvaranje 17 novih hotela dok će njihov brand TUI Blue u 2020. biti proširen na 100 novih hotelskih objekata.

Dobre rezultate kompanija bilježi i po pitanju zimskog programa u kojem bilježe rast bookinga od tri posto, ali i cijena od šest posto, a zahvaljujući znatnom povećanju broja kompanijskih kruzera, i ovdje se očekuju značajno bolji rezultati.

Ipak, u TUI-ju su oprezni kad je u pitanju britansko tržište jer nisu sigurni hoće li, po dovršetku tranzicijskog perioda u kojem Velika Britanija mora napustiti EU, njihovi avioni imati cjelovit pristup europskom nebu, na način kako su imali dosad, a što bi svakako moglo utjecati na rezultate i poslovne planove kompanije.

Dio izvješća posvećen je i prizemljenju Boeinga 737 što je tvrtku dosad koštalo 45 milijuna eura.

Osim toga, kompanija je donijela odluku o isplati dividende koja će ove godine iznositi 0,54 eura za dionicu, najmanje u posljednjih pet godina.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2024 08:03