Sajam Cosmoprof

Beauty inovacije: Tinder za kozmetiku, aplikacija koja mjeri starost kože i tattoo aparat

Cosmoprof, promo

 promo
Posjetili smo beauty event na kojem su predstavljene tehnološke inovacije koje unaprjeđuju ovu branšu ‘tešku‘ 551 milijardu dolara

Starost moje kože je 30 godina, najviše bora imam oko očiju (smijalice!), a crvenila na T-zoni i obrazima, kaže brzinskom, ali dubinskom analizom kamera koja u samo tri sekunde uz pomoć umjetne inteligencije na ljudskom licu mjeri ove, ali i još cijeli niz parametara.

Kamera je tek jedno od zanimljivih tehnoloških beauty rješenja na koja smo naišli na Cosmoprofu, eventu koji je dio franšize čiji se sajmovi održavaju u cijelome svijetu, od Mumbaija do New Yorka. Posljednje izdanje, održano u Bologni, posjetili smo na poziv Talijanskog instituta za vanjsku trgovinu u Zagrebu (ICE Agencija), gdje smo se upoznali s nekim najvažnijim tehnološkim rješenjima koja oblikuju ovu industriju u svijetu tešku čak 551 milijardu dolara.

Osim kamere, saznali smo sve i o Tineru za šminku, mašini za privremene tetovaže, masažeru koji simulira poteze ljudskih šaka, senzoru za police u trgovinama koji javlja kakav je protok određenog proizvoda te tehnologiji kojom se kroz analizu DNK analizu kod ljudi, predviđa, primjerice, ostanak bez kose.

Vratimo se na kameru; službeno ime joj je YouCamMakeup.

- Tvrtka smo koja je bazirana u Tajvanu, no imamo male urede po cijelome svijetu, ovaj europski nam je Parizu. Kompanijama koje se bave kozmetikom prodajemo svoja rješenja kojima je osnova umjetna inteligencija – kažu djevojke iz tvrtke Perfect, čije besplatne verzije proizvoda možete i sami probati na njihovom webu na perfectcorp.com.

Oni, zapravo, prodaju plug inove za webove velikih modnih brendova, a među 400 njihovih klijenata iz cijeloga svijeta je, primjerice, Sephora.

- Na našim kamerama možete na vlastitom licu testirati što god zamislite, od ruževa, pudera, rumenila i tuševa za oči u raznim nijansama, pa sve do naočala. Sve je to posljedica toga da brendovi sve više teže tome da njihovi kupci ne moraju ići u trgovine, nego da šminku isprobaju online – pričaju.

Što se tiče analize kože putem kamere, brojni ju proizvođači integriraju na svoje web stranice kako bi kupcu odmah ponudili rješenja idealna baš za njihovo lice.

image

YouCamMakeup analiza kože

- Pod dobrim svjetlom se približite svojoj kameri i mirujete nekoliko sekundi. Čini vam se da ste napravili jednu fotografiju, no snimljeno ih je mnogo. Za sve je potrebno samo tri sekunde. Analiziraju se bore na licu, tekstura kože, njezina masnoća, podočnjaci... Što je pojedina brojka bliža broju sto, to je zdravlje kože po tome pitanju veće. Vaša je koža u sasvim solidnom stanju – kažu djevojke iz Perfecta pa nastavljaju:

- Shodno tome, kozmetički brend na webu kupcu nastavno na stanje njegove kože odmah daje preporuke oko toga kojim proizvodima riješiti koje probleme, odnosno što kupiti – objašnjavaju.

Njihova se tvrtka bacila i u NFT biznis, rade „neku vrstu lookova” koje se može kupiti kao virtualne naljepnice, ali i koje će biti nosive u Metaverseu.

- Već smo radili svoj Metaverse event, nismo htjeli ići na jednu konferenciju radi koronavirusa pa smo sudjelovali u toj proširenoj stvarnosti. Pitanje je samo dana kada ćemo „pod normalno” kupovati virtualnu šminku, odjeću i modne dodatke – zaključuju iz ove tvrtke koja je u samo nekoliko godina zaposlila 250 ljudi iako se „još uvijek smatraju start upom”.

GlossWire također se smatra start upom, premda imaju i stariji sestrinski brend FashWire.

- Mi smo Tinder za kozmetiku, dok je FashWire Tinder za modu. Povezujemo brendove i konzumente uz pomoć tehnologije, a sve funkcionira baš kao dating aplikacije. Korisnik swipea i označava što mu se sviđa, a što ne – kažu iz GlossWirea.

image

GlossWire aplikacija, Tinder za kozmetiku

screendhot

Objašnjavaju da podatke onda daju brendovima, što im pomaže u razvitku i plasiranju njihovih proizvoda. No stvar automatski funcionira i kao platforma za kupnju.

- FashWire je nastao 2018., a GlossWire 2020. godine, s time da smo aplikaciju lansirali tek prošle godine. U njoj je trenutno 200 brendiva, tako da stvar jako brzo raste, zadovoljni smo. Ovaj mjesec se baš natječemo za Beauty Enterprenur Award – kažu za aplikaciju, koja je nastala u Seattleu.

Proizvodi za njegu kože su im, govore, bez sumnje proizvod broj jedan.

- Svi žele zdravu kožu. Kupuje se i šminka, no u posljednje vrijeme osjetno manje jer su se ljudi manje socijalizirali. No najveći trend u industriji kozmetike je upravo digitalizacija. Problemi s dostavom su jako došli do izražaja; sve kasni, kaska, a stvar se neće popraviti još barem neko vrijeme. I onda je dobra stvar biti dio platformi kao što je naša jer tim putem ljudi mogu učiti o brendu i primjećivati ga čak i ako im pošiljka kasni. Važno je trenutno ne nestati sa radara – kažu iz GlossWirea.

Prinker je prva na svijetu mašina za privremene tetovaže, govore njegovi izumitelji. Ona funkconira kao kombinacija stroja i aplikacije, a tetovira pomoću FDA i CPNP kozmetičke tinte.

- Imamo aplikaciju u kojoj je dostupno preko 12 tisuća naših dizajnova, a i sami možete izraditi svoj. Jedna mašina za tetoviranje je napravljena tako da može izraditi tisuću tetovaža, a do sada smo ih po cijelome svijetu prodali preko deset tisuća primjeraka – kažu iz Prinkera, čiji tattoo strojevi koštaju 269 dolara, odnosno 350 dolara, ovisno o tome želite li onaj što tetovira u boji ili vam je dovoljna crna tinta.

image

Prinker tetovaža

Izrada tetovaže traje tek nekoliko sekundi. Odaberete dizajn na aplikaciji, spojite mobitel s mašinom i potom ju prislonite na svoju kožu, na kojoj će tetovaža ostati do tri dana, ovisno o tome kako ju tretirate. Otporna je na vodu, ali ne i na sapun, što sam ja saznala naknadno pa su nakon prvog tuširanja ostali gotovo prozirni ostaci, i to samo nakon samo nekoliko sati.

Prvi je Prinker proizvod bio na tržištu 2018., dok je prije dvije godine izdana i njegova nadograđenija verzija.

- Kupuju ju pojedinci, ali često i tvrtke. To je idealna zabava za korporativne evente, ali i odlično sredstvo za marketing, izložbe, clubbing... - nabrajaju tvorci ovog stroja.

image

Prinker tetovaža nakon tuširanja

Talijani, koji su bili domaćini ovog sajma, također su predstavili svoja tehnološka rješenja.

InGeno je labos koji nudi analize vašeg DNK u svrhu prevencije ili liječenje problema s kosom, kožom ili probavom. Kažu da su prvi koji su se počeli baviti time za svrhu ljepote (doduše, i zdravlja).

- Na osnovu rezultata naših testova se razvijaju personalizirani wellness tretmani. Možemo saznati ima li vaša koža predispozicije za oštećenja od sunca ili starenja, nudimo predikciju rizika za gubitak kose, a testiramo i to ima li u vašem tijelu mikroorganizama koji vode do dermatoze ili gubitka kose – govore, dodajući da znaju i ima li vaš DNK mutacije koje mogu dovesti do razvoja nekih problema.

Testovi im koštaju oko 250 eura (po jednoj analizi – kosa, koža, probava), preko interneta možete naručiti paket pomoću kojeg sami uzimate uzorak svoje sline, a rezultati stižu za oko dva tjedna.

- DNK je važan, no kada pričamo o predispozicijama i problemima, on nije najvažniji. Možemo reći da DNK snosi oko 20 posto odgovornosti za neko stanje, dok 80 posto ovisi o našem ponašanju, navikama, onome što unosimo u sebe... Tako da DNK analiza može biti odličan putokaz koji govori kako pristupiti nekom aspektu svojega zdravlja – kažu.

Do prije nekoliko desetaka godina, pa i manje, je zvučalo kao znanstvena fantastika da će hladnjaci jednom javljati kada u njima nedostaje određenih proizvoda. Tvrtka Hooro je sada smislila upravo takve senzore, koji se, doduše, koriste za police trgovina.

- Proizvodi su povezani s našim senzorima, koji prate pokret i šalju podatke na našu platformu, koja onda analizira i radi svojevrsne mape. Podatke prodajemo brendovima, ali i trgovcima. Oni im pomažu da izbjegnu da nekog proizvoda ne bude na policama, odnosno da pravovremeno reagiraju – kažu iz Hooroa, objašnjavajući kako proizvođači obično nemaju osoblje koje je stalno na terenu u dućanima koji prodaju njihove proizvode, tako da zapravo i ne znaju kako su i kada nešto prodali.

- Oni na koncu dobiju samo podatak koliko su nečega prodali, i to u šturom obliku u Word ili Excel dokumentu. Ne znaju ništa o samome procesu prodaje. Tu onda dolazimo mi. Imamo i algoritam koji analizira ponašanje kupca pa predlaže, primjerice, koji bi proizvod trebao biti gdje pozicioniran na polici – kažu iz ovog start upa, koji postoji četiri godine, a u narednim mjesecima i konačno izlazi na tržište.

Na Cosmoprofu je predstavljen i masažer VitalyMedFlexi Plus, koji dolazi u obliku remena.

image

Invitalis vitalymed flexi

- Najbolja stvar kod remena je što ga možete staviti na bilo koje mjesto na tijelu, od leđa, pa do ruku ili nogu. Masažer je napravljen tako da na svakoj strani ima dvije kugle, koje stimuliraju pokrete ljudskih šaka prilikom shiatzu masaže – kažu tvorci ove sprave, koju prodaju za 229 eura, a koji se masažerima bave gotovo 20 godina, no sada su predstavili nadograđenu verziju svojeg proizvoda.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 09:02