Jedan od gameplay dizajnera novog Mass Effecta, Manveer Heir je poprilično strastveno pričao na ovotjednom GDC-u o tome kako bi se igre trebale odmaknuti od prikazivanja određenih grupa kroz ustaljene stereotipe.
“Zašto bismo trebali odbaciti stereotipe? Ne samo da je lijeno, već je i dosadno. Igramo tako puno igara koje koriste iste stereotipe, već su mi dosadili isti likove i iste priče svaki puta. Znam da postoji još njih koji dijele moje mišljenje, razgovaram s njima cijelo vrijeme. Po meni, ti stereotipi doprinose kreativnoj stagnaciji cjelokupne industrije. Osim toga, također vjerujem da bi stereotipe trebali odbaciti i zbog socijalne odgovornosti koju imamo.”
Heir je rekao da je ovo jedno od područja na kojem se najviše može napredovati unutar industrije, pa iako developeri nekad znaju zastraniti, ne bi se trebali prestati truditi. Također je odbacio nepisano pravilo da likovi moraju biti tradicionalni jer ih to čini realističnijima – “Ako želimo praviti igre koje će nešto značiti, ako želimo izbjeći odbacivanja značajnog broja potencijalne publike, ako želimo biti uspješan medij koji je prerastao razdoblje adolescencije, onda moramo prestati koristiti realizam kao ispriku, te ga koristiti pravilno.”
Na kraju je pozvao sve developere da se udruže u mijenjanju percepcija o rasi, spolu, seksualnoj orijentaciji, te svih ostalih oblika socijalne nepravde. Sve su to poprilično teške teme, a ostaje vidjeti koliko će se novi Mass Effect baviti ovim stvarima, te koliko će pomicati granice. Za sada BioWare se fokusira na novi Dragon Age: Inquisition koji bi trebali zaigrati već ove jeseni, dok ćemo, po glasinama, novi Mass Effect dobiti u trećem ili četvrtom kvartalu 2015.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....