STARO JE OPET NOVO

Rock dinosauri ruše rekorde na streamingu: Zašto su klinci toliko opsjednuti Bowiejem i Dylanom?

Bob Dylan, Aretha Franklin, David Bowie, Bruce Springsteen, Kurt Cobain

 Bertrand Guay/Afp; Geoff Robins/Afp; Leemage/Leemage Via Afp; Cory Clark/Nurphoto/Nurphoto Via Afp; Nameface/Ddp Usa/Profimedia
Dylan, Bowie i Springsteen postali su zanimljivi i mladoj publici, a među korisnicima streaminga raste udio starijih od 45 godina

U zlatno doba prodaje CD albuma, sredinom 90-ih, vodio sam debatu s Manfredom Lappeom, direktorom Warner Music Internationala za srednju i istočnu Europu, koji me uvjeravao da 40 do 50 novih naslova tvori 50% godišnje prodaje te diskografske kuće. Rekao sam mu da, ako i jest tako na "zapadnoeuropskim tržištima", mi u Hrvatskoj trebamo i starije Warnerove naslove jer ih nikad ovdje nismo imali ili su samo neki od njih davno objavljeni na LP pločama kojih već godinama nema u prodaji. Popustio je pa je Dancing Bear, gdje sam tada radio, počeo u pristojnim količinama prodavati "stare naslove" koji Austrijancima nisu više bili zanimljivi. Ta stara "prepirka" ovih mi je dana pala na pamet jer su nedavno objavljeni podaci naglavačke izvrnuli ne samo tezu iz 90-ih...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. travanj 2024 03:57