Talijani iz Rima nova su zaštitna lica Guccijeve modne kolekcije u kojoj dominiraju koža i perje. Osobno ih je odabrao kreativni direktor Alessandra Michelea.
Našminkani rockeri, Talijani u štiklama, nakon ovogodišnjeg Eurosonga postali su senzacija diljem Europe. Dok su neki na njih gledali sa zgražanjem, drugi su aplaudirali njihovoj hrabrosti i mladenačkoj energiji. Kreativni direktor talijanske modne kuće Gucci Alessandro Michele to je prepoznao u Måneskinu, a svega četiri mjeseca kasnije njihova su lica osvanula na promotivnom posterima za novu modnu kampanju brenda čime im je uspjelo ono što nije niti švedskoj grupi ABBA.
Članovi benda, basistica Victoria De Angelis, gitarist Thomas Raggi i bubnjar Ethan Torchio s frontmenom benda postali su zaštitna lica Guccijeve kampanje, Aria. Pomaknuti glam rock outfiti imperativ su nove modne kampanje. Slavni brend na svojim društvenim mrežama je napisao kako je ova kampanja namijenjena "hvatanju revolucionarnog i radosnog zamaha erosa kao kreativne snage koja stoji iza suvremenih slika". Kožne hlače, kožne čizme i pernate kreacije ono je što dominira novom kolekcijom.
Poznato je kako je Eurosong festival slobode i ravnopravnosti, no talijanski glazbenici u svijet suočen s pandemijom koronavirusa unijeli su luksuz u svome stilu, redefinirajući pitanje seksualnosti i spola, što je upravo bila Guccijeva najveća inspiracija. U više navrata, Damiano je govorio kako ga baš briga što drugi misle, a to je dokazao i nastup i spotom za pobjedničku eurovizijsku pjesmu "Zitte e buoni". Spot je za neke kontroverzan, a za druge oslobađajuć. Članovi benda poziraju u donjem rublju i sado-mazo opremi, dodiruju se jezicima, a u jednom dijelu Damiano razmjenjuje strastvene poljupce s bubnjarom.
U pet godina napravili revoluciju
Damiano David, Victoria De Angelis, Thomas Raggi i Ethan Torchio osnovali su bend 2016. kada su se odlučili prijaviti na lokalno glazbeno natjecanje. Morali su tada osmisliti i ime koje je došlo poprilično slučajno. De Angelis, jedina ženska članica benda, napola je Dankinja pa su krenuli brainstormati s riječima na danskom da bi im se naposljetku svidjela 'maneskin' što u prijevodu znači mjesečina.
Čitajte i: Sirove strasti Damiana Davida: Fatalni Talijan u novom spotu ljubi se s bubnjarom, fanovi u deliriju
Šira javnost ih je upoznala 2017. na talijanskoj verziji 'X Factora' gdje su među ostalim izveli i Four Seasonsovu pjesmu 'Beggin' koja je od Eurosonga postala jedna od najslušanijih obrada na Spotifyu. Godinu kasnije izdali su prvi album čije su pjesme redom završavale visoko na top ljestvicama slušanosti. Godinama su nastupali na ulicama Rima, a sada je napokon došlo njihovo vrijeme koje će, nema sumnje - trajati još dugo.
Čitajte i: Glamurozni rokeri iz Rima! Otkrivamo u čemu leži tajna neodoljivo seksipilnih pobjednika Eurosonga
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....