Zbog preljuba se okrenula poslu

Zvijezda turske serije ‘Nevjera‘ o preljubu, lažima i gubitku povjerenja

Ljubavna izdaja što ju je doživjela Cansu Dere uvelike je odredila njen život - posvetila se karijeri i postala jedna od najbolje plaćenih turskih glumica, koja zaradu ulaže u nekretnine, a u 41. godini još ima lice i tijelo djevojke.

Radnja trenutačno najgledanijeg turskog serijala - “Ne­­­vjera”, koji u Hrvatskoj svaki dan gleda pola milijuna ljudi, vrti se oko tri ključne životne situacije - bračnog preljuba, osvete i ekonomske neovisnosti žene. Onima koji prate glumačku scenu u Turskoj teško je ne povući paralele između Cansu Dere, zvijezde tog serijala, i lika koji ona tumači. Naime, i 41-godišnja glumica proživjela je slične trenutke poput liječnice Asje, samo što su njene reakcije bile znatno drukčije.

"Prevara uništava povjerenje u svakom odnosu, nakon toga ljubav i sve drugo što ste prije toga osjećali gubi svaki smisao. I ja sam, poput mnogih, bila u takvoj situaciji, a nakon gubitka povjerenja željela sam samo da osoba koja me prevarila što brže ode iz mog života. Ne podnosim laži, ali nisam osvetoljubiva jer smatram da osveta nikome nije donijela ništa dobro", kaže Cansu Dere, koju hrvatska publika dobro poznaje iz serijala “Ezel”, “Sila”, “Sulejman Veličanstveni”, “Majka”.

image

Cansu Dere

PETAR JURICA

Za konzervativnu zemlju poput Turske gotovo je nezamislivo da 41-godišnja žena nije u braku ili da barem nije bila udana. Cansu je, priznaje, dozlogrdilo odgovarati na pitanja o tome kad će se skrasiti uz muža i djecu. "Ja jednostavno nisam spremna za brak, a i da jesam, teško bi mi bilo uskladiti ga s mojim poslom. Stoga u mom životu nema mjesta ni za vezu niti za djecu", rekla je nedavno.

"Tko nije doživio nevjeru - barem jednom u svom životu - taj nije ništa proživio! Pritom o preljubu ne mislim ništa lijepo, dapače, ali iz brojnih iskustava žena oko sebe mogu reći da se iz toga ipak može izvući i nešto dobro. Samo ovisi o tome doživljava li se nevjera kao smak svijeta ili kao prilika za novi početak. Za ovu drugu opciju odlučila se zvijezda naše naslovnice, turska glumica Cansu Dere, koju upravo gledamo u megapopularnom serijalu ‘Nevjera‘. Njoj se ona dogodila na malim ekranima, ali i u privatnom životu, i nije joj bilo lako izvući se tog ljubavnog pakla. Sve o intimnim dramama i intrigama pročitajte u našem tekstu koji je popraćen ekskluzivnim fotografijama gdje turska glumica pozira u provokativnom izdanju", kazala je Alenka Ostrihon, glavna urednica magazina Gloria.


Maja Kuzmanović donosi naslovnu priču s turskom glumicom

image

Maja Kuzmanović

GLORIA PRODUKCIJA

S Cansu Dere razgovarala sam nekoliko puta, no još uvijek dobro pamtim naš prvi susret u Istanbulu 2011., na setu tada popularne serije Ezel, kada sam kao prevoditeljica za turski jezik u Glorijinu timu stjecala i prva novinarska iskustva. Za razliku od mnogih drugih turskih zvijezda s kojima sam radila, s Cansu sam odmah osjetila bliskost - ne samo zato što je simpatična i neposredna nego i zato što mi se svidio njen hrabri stav da se kroz život probija sama. Osim toga, praktički smo kolegice: ja sam arheologinja po struci (što me davno i dovelo u Tursku), a i Cansu Dere je studirala arheologiju. Zbog pandemije i epidemioloških mjera ovaj put nije bilo moguće doći na TV set - trenutačno snima drugu sezonu serije ‘Nevjera’ - no od turskog časopisa Magnet Quarterly dobili smo ekskluzivne fotografije i kratki intervju s jednom od najbolje plaćenih turskih glumica.


Dora Ivanović razgovarala je sa Sarom Pukanić

image

Sara Pukanić i Dora Ivanović

BILJANA BLIVAJS/CROPIX

Saru Pukanić upoznala sam u osnovnoj školi. Dvije godine mlađa - a u toj si dobi utvaraš da je to ogromna razlika - jednostavno mi je prišla i predstavila se. Pamtim je kao vrlo otvorenu djevojčicu, zainteresiranu za okolinu, koja ljudima pristupa s povjerenjem. I danas je takva, neposredna i iskrena, pa kad sam je pitala bi li za Gloriju govorila o svojem odrastanju i kompleksnim obiteljskim odnosima, rekla je - da. Povod našem susretu njezina je velika samostalna izložba fotografija u Galeriji Galženica, otvorena deset godina nakon smrti njene majke Mirjane i 14 nakon ubojstva njezina oca, novinskog izdavača Ive Pukanića. U njezinu domu u centru grada razgovarale smo o tome kako joj je fotografiranje postalo sastavni dio života i zašto otkrivanje vlastite intime za nju ima terapeutski učinak.


Kristinka Šćavina predstavlja našu vodeću stručnjakinju za EU fondove

image

Kristinka Šćavina

GLORIA PRODUKCIJA

Dragi su mi ljudi koji znaju reći popu pop, a bobu bob s osmijehom, a upravo takav dojam ostavlja moja ovotjedna sugovornica, naša vodeća stručnjakinja za EU fondove - Ariana Vela. Ona je prava poslovna žena 21. stoljeća - britka, jasna, profesionalna, velika radoholičarka koja se pritom zna i dobro zabavljati. Sa žarom se odnosi prema poslu, ali i prema životu pa rado uživa u glazbi, skijanju, tenisu, putovanjima, finoj hrani... Ovog ljeta otvara se Pelješki most, njezin najveći projekt, za koji je iz EU fondova povukla pozamašnu svotu. Da nam je barem polovica poduzetnika poput Ariane Vele, i Hrvatska bi bila zemlja 21. stoljeća.

image
GLORIA

U novom broju Glorije potražite i druge zanimljive teme:

  • GRACIJA FILIPOVIĆ: Berlinski uspjeh mlade glumice
  • JANE CAMPION: Povratak u šezdesetima
  • DANIJELA ADŽIJEVIĆ: Pokret besplatnih uložaka
  • CARRIE I BORIS JOHNSON: Zabave na dvoru britanskog premijera
  • MODA: Ikona stila: Marija od Danske
  • RITA BONCOMPAGNI LUDOVISI: Borba za najskuplju nekretninu
  • KUHINJA MIA SALMAN: Neka budu kolači
  • PUTOVANJE PARIZ: Lidija Kacian u gradu svjetla
  • FELJTON AGATHA CHRISTIE: Pustolovna kraljica krimića
Linker
17. travanj 2024 23:04