Šesti su put Njemačko vijeće za dizajn i Njemački brand institut počastili uspješne brendove Nagradom njemačkog brenda, jednom od najvažnijih nagrada ovoga tipa. Dobitnici nagrade su tvrtke koje se ističu u konkurenciji uzornim upravljanjem brendom, održivim kampanjama i iznimnim marketinškim projektima.
Tvrtka Mundus Viridis d.o.o. je za svoj brend namještaja Milla&Milli dobila zlato u kategoriji "Izvrsni brendovi: interijer i život" te ‘Novi brend godine’ za svoj Milla&Milli brending namještaja.
Treću nagradu dosvojio je ormar za piće Waves u kategoriji produkt dizajna.
Milla&Milli osnovala je 2018. godine Mundus Viridis, tvrtka koja posluje u drvnoj industriji. Milla&Milli je brend koja se zalaže za prirodni dizajnerski namještaj najviše kvalitete. Namještaj Milla & Milli izrađen je od 100% hrvatskog masiva drveta u kombinaciji s čelikom i mramorom, kombiniranjem geometrijske preciznosti s ljepotom prirode. Brend teži suradnji s majkom prirodom i uključuje održivost, od korištenja i najsitnijih dijelova resursa do sadnje novog stabla za svaki prodani komad namještaja.
„Brend namještaja Milla&Milli vrlo je impresivan, sa suvremenom filozofijom koja se jasno odražava na sam dizajn namještaja, ali i na njegovu komunikaciju. Fantastično je kako kupci mogu doživjeti tu ljubav prema prirodi svim svojim osjetilima. Vrhunski brend koji je razvijen odlučno i koji savršeno uravnotežuje fokus na prirodu i održivost s estetikom, a posjeduje visok stupanj vjerodostojnosti “, rekao je žiri u obrazloženju dodjele zlatne nagrade.
Njemačkom nagradom za brend, Njemačko vijeće za dizajn i Njemački brand institut odaju počast uspješnim brendovima, dosljednom upravljanju istima te održivoj komunikaciji brenda.
Njemačko vijeće za dizajn
Njemačko vijeće za dizajn jedno je od vodećih svjetskih središta stručnosti za dizajn. Osnovali su ga Federacija njemačke industrije i vodeće tvrtke 1953. godine na inicijativu Njemačkog saveznog parlamenta. Više od 350 poznatih tvrtki iz različitih industrija podržava Njemačko vijeće za dizajn u realizaciji dizajna kao čimbenika poslovanja i kulture. Također promovira i sponzorira izvrsne dizajnere i mlade dizajnerske talente. Njemačko vijeće za dizajn širi razumijevanje dizajna za širu javnost, ali i izvan Njemačke te ima važnu ulogu centralnog mjesta za dizajn na međunarodnoj sceni.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....