Nijemci se okreću slatkišima, ostavljajući kobasice iza sebe, pokazuje analiza instituta za istraživanje tržišta NIQ. Prema njihovim projekcijama, tijekom 2024. godine čokolada i slatkiši zamijenit će kobasice kao najprodavaniji prehrambeni proizvodi u Njemačkoj.
Predviđa se da će Nijemci u 2024. godini potrošiti prosječno 235 eura na kobasice poput salame, debrecinke ili bečke kobasice, dok će za čokoladu, čips, gumene medvjediće i slične slatkiše izdvojiti čak 245 eura.
Očekuje se da će ukupna potrošnja na slatkiše u Njemačkoj tijekom 2024. doseći 20,7 milijardi eura, što je rast od 13 posto u odnosu na prethodnu godinu. Razlog ovog porasta leži u povećanim cijenama potrošačkih proizvoda, uključujući i poskupljenje kakaovca, ističe stručnjak za maloprodaju Filip Vojtech.
Na trećem mjestu po potrošnji našli su se mliječni proizvodi i jaja, na koje su Nijemci prosječno potrošili 213 eura po osobi. Iza njih slijede meso, povrće, pekarski proizvodi, sirevi, voće, smrznuta hrana i vino. Osim slatkiša, značajan rast zabilježili su i pekarski proizvodi te voće.
Ovi podaci temelje se na anketama i analizi potrošačkog ponašanja tijekom kupovine od siječnja do srpnja 2024. godine, uz procjenu i ekstrapolaciju za preostali dio godine.
Njemački ukus očito se mijenja, a slatkiši sve više osvajaju police trgovina – i srca potrošača.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....