U svijetu luksuznih automobila, gdje je gotovo svaki primjerak jedinstven sam po sebi i na svoj način, teško se istaknuti i ponuditi nešto više. Zato mnogi proizvođači nude neki oblik personalizacije skupocjenih jurilica iz svoje ponude.
A da i od boljeg postoji bolje, pokazuje Ferrari koji s programom Tailor Made izlazi iz tih okvira standardne personalizacije modela. Ovdje se ne radi samo o odabiru boje ili presvlake, već o stvaranju doslovno jedinstvenog "umjetničkog djela" na četiri kotača u svijetu ekskluzivnih automobila. Za prave zaljubljenike to je jedno putovanje u svijet apsolutne ekskluzivnosti, tvrde u Ferrariju.
A Ferrari je oduvijek bio sinonim za strast i snagu, pa tako pruža svojim kupcima mogućnost da uđu korak dalje u svijet personalizacije putem dvaju programa: Atelier i Tailor Made. Dok Atelier nudi određene opcije, Tailor Made je vrhunac personalizacije.
U povijesti Ferrarija, crvena boja karoserije je dugo bila dominantna, no Tailor Made program otvara vrata beskrajnim mogućnostima. Već u pedesetima, vlasnici su imali svojevrstan utjecaja pri dizajniranju njihovog primjerka, a danas, kroz Tailor Made, ta se tradicija nastavlja. Legendarni modeli poput Ferrarija GTO iz 1963. ili 365 P iz 1966., svjedoče o rijetkim i jedinstvenim kreacijama koje su postale ikone.
Kako funkcionira današnji Tailor Made program? Svaki naručitelji kreće u osobnu suradnju s timom stručnjaka iz Maranella s osobnim dizajnerom koji mu pomaže u stvaranju vizije. Tako kupac postaje kreator vlastite priče, inspiriran svojim strastima. Sam program je podijeljen u tri kolekcije koje odražavaju različite aspekte Ferrarijeve DNK: Scuderia, Classica i Inedita, a posjet Tailor Made showroomu podsjeća na modni butik visoke klase.
Uzorci luksuzne kože, konci jarkih boja i zidovi obloženi duginim nijansama stvaraju atmosferu ekskluzivnosti. No, postati dio Tailor Made kluba nije lako – odabir je ekskluzivan, a godišnje se proizvede samo 200-300 vozila prema Tailor Made programu.
Kupci pritom već 12 godina od pokretanja programa mogu stvoriti potpuno novu nijansu boje, inspiriranu vlastitim životom, ili čak imenovati boju po sebi. Tailor Made omogućuje kreaciju vozila inspiriranog jahtama, zrakoplovima ili omiljenim mjestima na svijetu. Osim boje, kupci biraju šavove, tkaninu armaturne ploče, pa čak i boju tipki na upravljaču. Sve je moguće, međutim, čak ni najbogatiji nemaju potpunu slobodu; Ferrari zadržava pravo odbiti zahtjeve koji nisu u skladu s njihovom porukom i tradicijom.
Cijena ovakve ekskluzivnosti također nije za svakoga. Tailor Made program može više nego udvostručiti cijenu osnovnog modela, no unatoč visokim troškovima, Tailor Made Ferrari ne samo da daje vlasniku status kolekcionara već i značajnu dodanu vrijednost kod ponovne prodaje.
Kod ovog program dakle nije riječ samo o automobilu; to je i umjetnost, strasti i ekskluzivnosti, ali i ulaznica u svijet gdje se susreću sanjarstvo i stvarnost kod kreiranja posebnog modela automobila. Na koncu, nije sporno da svaki prosječni milijunaš ili milijarder može kupiti jednu od najpoznatijih svjetskih jurilica, Ferrari, no, samo odabrana skupina njih ima privilegiju biti vlasnik personalizirane verzije nekog od modela.
Pritom vlasnici kolekcija Ferrarija i vjerni kupci uvijek imaju prednost kod zahtjeva za kreiranje posebno osmišljenog modela Ferrarija kakvog nema ni jedan drugi Ferrarista...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....