Rolls-Royce Phantom nije baš prvi automobil koji nam pada na pamet kada razmišljamo o tuning projektima i vozilima vrijednim naknadnih modifikacija. Naravno, ima dosta snage zahvaljujući svom V12 motoru, ali nikada nije trebao biti sportski auto.
Međutim, Spofec daje luksuznoj limuzini zdravu nadogradnju snage u kombinaciji s agresivnijim izgledom i nižim stavom, pretvarajući je u moćnu limuzinu s četiri vrata.
Počevši od izgleda, tu su ogromni kotači. Phantom Series II sada se vozi na 24-inčnim poliranim i brušenim felgama Spofec SP3, razvijenim u suradnji s Vossenom i izrađenim od strane američke tvrtke koristeći CNC tehnologiju strojne obrade. Ti mali otvori na kotačima nisu tu samo radi izgleda već bi trebali osigurati svjež zrak za hlađenje kočnica.
Novi kotači dolaze s gumama 295/30 R24 i modificiranim prilagodljivim zračnim ovjesom, koji smanjuje visinu vožnje za oko 40 milimetara u usporedbi sa standardnim Phantomom. Kada se kreće brzinom većom od 140 km/h, ovjes se vraća na prvobitnu razinu.
Daleko najvažnija nadogradnja nalazi se ispod haube. Ondje 6,75-litreni V12 motor dobiva plug-and-play kontrolni modul s prilagođenim mapama ubrizgavanja i paljenja, kao i modificiranu kontrolu tlaka prednabijanja.
Rezultat je 700 KS pri 5400 o/min. Ovo smanjuje vrijeme ubrzanja od 0 do 100 km/h na samo 5,0 sekundi sa standardnih 5,3 i 5,1 sekundu za varijantu s dugim međuosovinskim razmakom.
Konačno, Spofec se odlučio i za nekoliko vanjskih izmjena koje odgovaraju snažnijem pogonskom sklopu. To uključuje ažuriranu masku s novim spojlerom koji smanjuje podizanje prednje osovine. Straga se nalazi nova jednodijelna ploča sa suptilnim krilom na prtljažniku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....