Alfa Romeo je 1992. godine svijetu pokazao model 155, nasljednika kultnog 75 sa stražnjim pogonom i transaxle smještajem mjenjača i ostavio ogromnu prazninu u srcima Alfista. S platformom i tehničkom osnovom s prednjim pogonom preuzetima od Fiata Tipo/ Tempre te Lancije Dedre, najzagriženijim Alfa entuzijastima je 155 prisjeo.
Međutim, godinu dana kasnije 155 se počinje utrkivati u popularnom DTM-u i povijest Alfe 155 se zauvijek primijenila. Naime, iste je godine Alfa Romeo postala posljednji ne-njemački proizvođač koji je kući odnio naslov konstruktora u Deutsche Tourenwagen Masters i održao lekcije Opelu Calibri DTM, Mercedesu C-klase DTM i društvu.
Uspjeh začinjen svjetskim naslovom vozača pripao je Nicoli Lariniju pa Alfa Romeo 155 tako s pravom ulazi u grandioznu trkaću povijest marke. Sada je jedan od bolida koji su harali spreman za aukciju 15. lipnja na aukciji putem kuće RM Sotheby's u Milanu.
Ponuđeni primjerak posljednja je evolucija Alfa Romea 155 V6 TI ITC iz 1996. godine, s 490 KS i 2,5-litrenim V6 motorom ispod haube koji se vrtio do nevjerojatnih 11.900/min, što je talijanskog monstruma s pogonom na sve kotače do 100 km/h katapultiralo za 2,5 sekundi i do maksimalnih 300 km/h.
Impresivno i danas! Ove brojke hiper automobila postignute su ne samo zahvaljujući snazi V6 stroja već i lakoj konstrukciji s cjevastim okvirom šasije ojačanom ugljičnim vlaknima na što su dodani paneli karoserije. Svu tu silu je na sva četiri kotača (pogon izvedena iz Lancije Delte) prenosio sekvencijalni 6-stupanjski mjenjač, od 1995. s ručicama na upravljaču.
Konkretni ponuđeni Alfa Romeo 155 V6 TI ITC (broj šasije # 005) vozio je Nicola Larini pobijedivši u Interlagosu i Mugellu, zauzevši pol poziciju u Magny-Coursu, završivši sezonu na trećem mjestu u poretku vozača.
Na kraju sezone 1996. godine auto je vraćen u Alfa Corse, a zatim je završio u rukama dvojice talijanska vlasnika, nakon čega je u Njemačku stigao kod sadašnjeg vlasnika 2018. godine. Vlasnik je posljednjih pet godina "masno" plaćao stručnjake za pripremu automobila za DTM Classics i potrošio 350.000 eura, stoji u opisu auta za aukciju.
Očekuje se da će ova legendarni trkaći Alfa Romeo postići cijenu između 700.000 i 800.000 eura ili oko 6 milijuna kuna. Dakle, Alfisti, dižite kredite!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....