BIVŠI ŠEF STELLANTISA

Tavares: ‘Kina je mnogo godina ispred nas s električnim vozilima, EU političari su nas odveli u slijepu ulicu‘

Pod pretpostavkom da spajanje prođe, nova ‘tvrtka‘ bi s mogla bi se sastojati od marki Honda, Nissan, Acura, Infiniti i Mitsubishi

Carlos Tavares

 AFP

Bivši izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares je dao svoj prvi intervjuu otkako je napustio Stellantis i u njemu nije odustao od svojih stajališta zbog kojih je bio u sukobu s članovima uprave Stellantisa. U isto vrijeme, izrazio je zabrinutost da je Kina daleko ispred svih u električnom segmentu, u biti tjerajući europske marke u "način preživljavanja".

image

Carlos Tavares

AFP

U razgovoru s portugalskom novinskom kućom Expresso, bivši izvršni direktor naglasio je važnost snažne, jedinstvene vizije i priznao da njegov plan nije bio u skladu s odborom Stellantisa.

"Tvrtkom koja ima 250.000 zaposlenika i 15 brendova ne može se upravljati bez usklađenosti", rekao je Tavares. Tvrdi da je to bio katalizator njegove ostavke, koju je Tavares opisao kao "prijateljsku" zajedničku odluku između njega i predsjednika Stellantisa Johna Elkanna. Naglasio je i da ne žali zbog ničega, i da bi sve ponovio da dobije drugu priliku.

image

Carlos Tavares

AFP

U intervjuu je Tavares trenutačnu situaciju u automobilskoj industriji usporedio s "Darwinovim izazovom" za europske proizvođače automobila, gdje će samo najjači preživjeti. Rekao je i da je Kina "mnogo godina" ispred drugih po razvoju električnih vozila i da je industrija zbog toga ušla u "slijepu ulicu koju su stvorili isključivo europski politički čelnici, gurajući europske proizvođače prema onome što kinezi znaju najbolje raditi".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2024 17:09