ELEKTRIFIKACIJA

Nema više dugotrajnog punjenje električnih auta? Stanice za zamjenu baterije postaju uobičajeno rješenje

Već su postavljene tisuće stanica za zamjenu baterija, a sada se sprema još veći rast zahvaljujući vodećem proizvođaču baterija CATL-u

CATL zamjena baterija

 CATL Media

Prije više od deset godina Elon Musk je predstavio inovativnu tehnologiju zamjene baterija za električna vozila koja bi mogla poslužiti kao brža alternativa punjenju. Iako je Tesla kasnije odustala od svojih planova za uvođenje zamjene baterija, kineske tvrtke prihvatile su ideju i nastavile s njenim razvojem. Već su postavljene tisuće stanica za zamjenu baterija diljem države, a sada se sprema još veći rast zahvaljujući vodećem svjetskom proizvođaču baterija CATL-u.

image

CATL zamjena baterija

CATL Media

Kineski proizvođač automobila Nio uspostavio je najveću mrežu za izmjenu baterija od bilo kojeg proizvođača automobila, i trenutačno u Kini upravlja s više od 2600 postaja. Geely također ima stotine svojih vlastitih stanica za izmjenu baterija koje već rade i sklopio je partnerstvo s tvrtkom Nio na standardima baterija i tehnologiji zamjene. Sada se u sve uključuje i CATL, najveći svjetski proizvođač baterija za električne automobile.

Ranije ovog tjedna, izvršni direktor CATL-ovog branda za zamjenu baterija EVOGO, Yang Jun, otkrio je da je proizvođač baterija već razvio 10 novih električnih vozila s raznim proizvođačima automobila koji koriste njihovu tehnologiju zamjene ‘choco-swap‘. Očekuje se da će prvo električno vozilo koje podržava ovaj novi sustav biti predstavljeno do kraja ovog mjeseca, a ostala vozila će ga slijediti ubrzo nakon toga.

CATL planira izgraditi više od 1000 stanica za izmjenu u 2025. godini diljem Kine. Vozila kompatibilna sa sustavom CATL-a nudit će se dvije različite veličine paketa baterija, a pretplata na ovu uslugu će koštati 369 juana (oko 49 eura) mjesečno.

Predsjednik CATL-a Robin Zeng kaže da će stanice za zamjenu koristiti što je moguće više zelene energije i predviđa da bi zamjena baterija mogla činiti otprilike jednu trećinu svih rješenja za punjenje energije u električna vozila do 2030. godine. Yang je dodao kako je moguće da bi čak trećina svih benzinskih postaja u Kini mogla biti zamijenjena ovim postajama za zamjenu baterije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2024 21:49