Nakon dugo godina Lancia je nedavno konačno krenula u preporod predstavljanjem novog Ypsilona. Sada nam stiže vijest da se na Ypsilonu vraća i kultna oznaka HF, koju su nosile sportske legendarne Delte. Lancia je, naime, predstavila novi Ypsilon HF i njegovu reli izvedenicu.
No, tradicionalni ljubitelji Lancie i svi oni koji su neskloni elektrifikaciji s novim HF-om sigurno neće biti zadovoljni. Dok su svi prethodni automobili s oznakom HF imali moćne motore s unutarnjim izgaranjem, novi Ypsilon HF je isključivo električni model. Razvija 240 KS iz motora postavljenog sprijeda, te zapravo koristi sličan pogon kao i Abarth 600e i Alfa Romeo Junior Veloce. To je i logično budući da ova tri automobila dijele modularnu platformu (CMF).
Električni motor dobiva energiju iz baterije od 54 kWh. Lancia ističe ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,8 sekundi, što je zaista vrhunski rezultata za mali automobil. Osim snažnijeg pogona, HF se od ostalih Ypsilona razlikuje i po širem tragu kotača i spuštenom ovjesu.
Automobil bi se na tržištu trebao naći u svibnju iduće godine, a Lancia je najavila da će i svi budući modeli marke dobiti HF izvedbe.
Osim cestovnog modela Lancia je predstavila i reli izvedbu nazvanu Ypsilon Rally 4 HF. Za razliku od civilne izvedbe, trkači automobil koristi benzinski motor s turbopunjačem, odnosno trocilindrični, 1,2-litreni agregat s 210 KS. Automobil je homologiran po FIA-inim pravilima grupe Rally4.
Prva reli Lancia nakon dugog vremena ima prednji pogon, peterostupanjski mjenjač i mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Ne izgleda drastično drugačije od cestovne izvedbe jer propisi nalažu da se auto grupe Rally4 u velikoj mjeri mora temeljiti na serijskom vozilu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....