Prije nešto manje od godinu dana BMW je predstavio konceptnu najavu modela XM, a danas je lansirana i serijska verzija.
Kao što se i očekivalo, M odjel ponovo je uspio uzburkati duhove.
Nova, prilično agresivna vizualna rješenja zasigurno će izazvati polarizirana mišljenja i nema sumnje da će se novi artikl s M oznakom ponovo biti jedna od glavnih tema autoindustrije.
No, više od vizualnog dojma, novi BMW interes privlači pogonskim sklopom. Radi se naime, o prvom hibridnom modelu M odjela.
Za pogon brine 4,4-litreni V8 motor u kombinaciji sa elektromotorom koji zajedno isporučuju 653 KS i 800 Nm okretnog momenta. Ubrzanje do stotke traje 4,3 sekunde dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h.
Za prijenos snage na sve kotače brine 8-brzinski ZF automatski mjenjač.
BMW tvrdi da kombinacija dugog međuosovinskog razmaka, raspodjele težine 50/50 i niskog težišta osigurava XM-u pristojnu kombinaciju performansi i udobnosti.
Litij-ionske baterije kapaciteta 25,7 kWh pružaju doseg isključivo na struju od 88 kilometara i vožnju do maksimalnih 140 km/h.
Iduće godine u prodaju stiže najsnažnija izvedba modela XM pod nazivom ‘Label Red‘ koja će raspolagati sa 740 KS i oko 1000 Nm okretnog momenta!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....