Prodaja električnih automobila diljem europskog kontinenta i dalje pada. Situacija koja proizvođače stavlja na rub očaja s obzirom na vrlo slab interes kupaca od početka prošle godine. No, tek krajem prošlog ljeta pad je postao više nego evidentan, a ekonomski analitičari nisu baš pogodili u svojim predviđanjima.
S trenutnom situacijom, koja se sada već ukorijenila, došlo je do točke s koje će teško na zelenu granu. Unatoč negativnim okolnostima, proizvođači i dalje nude pregršt električnih modela u svom portfelju. I ne samo to, ponuda e-vozila planira se i povećati. Oni smatraju kako će napredak e-tehnologija (doseg, brzina punjenja) s vremenom ipak privoljeti kupce.
Iako je napredak e-vozila evidentan prema ovim zadanim kriterijima, i dalje je to miljama daleko od onog što nam gledano iz praktičnosti mogu pružiti automobili s klasičnim pogonima. A da ne spominjemo cijene e-automobila, koje su i dalje kudikamo više od vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem.
Ne morate biti Hercule Poirot da biste otkrili od kud pad interesa za EV autima. Mnoge su države EU ukinule poticaje za kupnju električnih automobila, a to je bio jedan od glavnih razloga zašto su se neki kupci odlučivali za kupnju.
U međuvremenu se zalihe gomilaju na parkiralištima uz tvornice ili u prodajnim salonima koji ne znaju kako ih se riješiti. Prije nekoliko mjeseci neki su njemački trgovci počeli vraćati vozila proizvođaču, što im je uzrokovalo velike gubitke, ali prije ili kasnije oni će morati otići na neko odredište.
Stvarnost je takva da ih se moraju riješiti i to što je prije moguće. Znamo kako je svaki neprodani auto gubitak za brend, a ako ste zainteresirani za kupnju električnih automobila, a možete si priuštiti čekanje, 2025. bit će godina povoljnih cijena i jeftinih cijena.
Proizvođačima jednostavno ne preostaje ništa drugo nego spustiti cijene i okrenuti se nečemu gdje su potpuno podbacili: popustima. Kocka sreće se okreće, htjeli to oni ili ne, kupac je na kraju najbitniji. Svi znamo osnovni zakon ponude i potražnje, pa se u sljedećoj godini očekuje da proizvođači ipak ‘prilagode‘ visoke cijene za svoje e-modele.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....