Peugeot je osvježio svoju limuzinu 508 i karavan 508 SW s najnovijom maskom hladnjaka i oznakom tvrtke, ali im nedostaju novi blagi hibridni motori koji su nedavno dodani SUV-ovima 3008 i 5008.
Revidirani kompakti D-segmenta koji će u prodajne salone stići u lipnju lako se razlikuju od modela lansiranih 2018. po svojim užim LED Matrix prednjim svjetlima (standardno u cijeloj ponudi) i tri jedinice dnevnih svjetla koje su smještene ispod glavnih prednjih svjetla.
Donja rešetka ima izbočeni oblik i sada je okrenuta prema dolje umjesto prema gore na krajevima, ali najveća promjena je na rešetki, koja se ulijeva u branik ispod nje i ima najnoviju Peugeotovu oznaku.
Promjene na stražnjoj strani manje su očite, ali maskota lava Peugeota postavljena na tamnu ploču između LED stražnjih svjetala zamijenjena je natpisom "Peugeot". I izmjene iznutra su također suptilne, ali mogli biste primijetiti da je stara ručica mjenjača zamijenjena prekidačem. Zdepasti upravljač također dobiva najnoviju Peugeot značku.
Na slikama unutrašnjosti i-Cockpita nije odmah vidljivo ažuriranje informacijsko-zabavnog sustava od 10 inča koje omogućuje bežična ažuriranja i potpuno je prilagodljiv s widgetima i prozorima koji se mogu pomicati. Paket digitalnih mjerača od 12 inča vidljiv iznad obruča upravljača ima nove načine prikaza koji prikazuju navigaciju, medije i pomoć u vožnji, a 508 sada ima poboljšani softver za prepoznavanje glasa.
Veliko razočarenje je što 508 nema nove Peugeotove 1,2-litrene blage hibridne motore od 136 KS, koji su dodani osvježenim 3008 i 5008. Peugeot tvrdi da električni motor od 28 KS (21 kW) može smanjiti potrošnju goriva u 3008 za 15 posto.
Umjesto toga, 508 se snalazi sa 1,2-litrenim trocilindrašem starije tehnologije od 130 KS, a kupci mogu odabrati i 1,5-litreni dizel s istom izlaznom snagom. Brojke se u oba slučajeva isporučuju na prednje kotače putem osam-brzinskog automatika. Mnogi će odabrati između tri plug-in hibridne opcije, koje kombiniraju elektromotore za kombiniranu snagu od 110 KS, 180 KS ili 225 KS.
Jedina opcija s pogonom na sva četiri kotača je vodeći model 508 PSE (Peugeot Sport Engineered) Hybrid4 koji razvija kombiniranih 360 KS uparujući 1,6-litreni redni četverocilindraš od 200 KS i elektromotor. Sportski PSE s pogonom na sva četiri kotača dobiva brzi ugrađeni punjač od 7,4 kW koji može napuniti bateriju za 100 minuta, ali to ćete morati dodatno platiti na automobilima s nižim specifikacijama.
Peugeot nije objavio cijene za osvježene modele, ali očekujemo vrlo malo povećanje u odnosu na osnovnu cijenu od 43.420 eura za početni 508 Allure. Na drugom kraju, najskuplji od svih, nalazi se 508 PSE SW, koji trenutno košta 72.470 eura.