Suočeni s sve strožim propisima o emisijama, sve više automobila se prilagođava novim uvjetima. Najnoviji model C63 je sjajan primjer, napuštajući svoj snažni 4,0-litreni V8 u korist manjeg 2,0-litrenog četverocilindraša s turbom i elektromotorom. Iako su se pojavile glasine o mogućem povratku većeg motora, izvršni direktor AMG-a, Michael Schiebe, ranije je otkrio da se to neće dogoditi.
U razgovoru za magazin Top Gear, Schiebe objašnjava da su se mnogi pitali zašto su odustali od V8 motora. "Želimo biti iznimno progresivni u tehnološkom smislu. Snažno vjerujemo u koncept hibridizacije, stoga ostajemo vjerni četverocilindrašu."
On također priznaje da pritom ne mogu uvjeriti većinu obožavatelja V8 motora da pređu na novi model s 2,0-litrenim motorom. No, s optimizmom ističe da je plug-in hibridna verzija C63 privukla kupce koji inače ne bi razmatrali sportsku limuzinu.
Uz to, valja napomenuti da je Mercedes ukinuo coupe verzije posebno C-klase i E-klase u korist novog modela CLE, koji sada pokreće redni šestak u varijantama "53". Ako dođe do modela "63", vjerojatno će također uključivati 3,0-litreni motor. Dakle, za one koji smatraju da "nema zamjene za obujam", Mercedes ima rješenje.
Za ljubitelje limuzina i "puno" cilindara, s velikom vjerojatnošću možemo očekivati da će sljedeći E63 također imati redni šestak, ali u plug in varijante. Špijunske snimke sugeriraju da ti modeli imaju "utičnicu. S druge strane, konkurent BMW M5 također će postati PHEV, no bavarsko čudo zadržat će moćni V8 motor još jednu generaciju. Štoviše, vraća se i M5 Touring.