ODLUČNO

BMW M zadržava ručni mjenjač do 2030., 4-cilindraši nisu opcija, ostaju redni ‘šestak‘ i V8

Njemački proizvođač odlučan je držati se motora sa šest i osam cilindara sve dok postoje pogonski sklopovi s unutarnjim izgaranjem

2022. BMW M2

 BMW M

BMW je jedan od rijetkih proizvođača koji sa svojim sportskim M odjelom nastavljaju proizvoditi modele koji su usredotočeni na "čiste" performanse i samu bit vožnje. Dokaz toga je nova vijest da će BMW M do 2030. zadržati ručni mjenjač i ‘odbaciti‘ četverocilindraše u korist šest i osam cilindara.

image

2022. BMW M2

BMW M

Njemački proizvođač odlučan je držati se motora sa šest i osam cilindara sve dok postoje pogonski sklopovi s unutarnjim izgaranjem, za razliku od rivala (kao što je Mercedes-AMG), koji su smanjili svoje motore s izgaranjem i kladili se na elektrifikaciju kao metodu kompenzacije za manjak snage uzrokovan "downsizingom".

image

BMW M2 N55

BMW

Šef BMW-a M Frank van Meel rekao je tijekom festivala na stazi Kyalami Grand Prix u Južnoj Africi: "Nadam se da je to bilo samo retoričko pitanje jer je jasno da nećemo proizvoditi nikakve trocilindrične motore. Nećemo čak ni stavljati četverocilindrične motore u automobile visokih performansi. Znam da postoje druge tvrtke koje to rade, ali mi to nećemo učiniti".

image

BMW 3.0 Hommage R Concept

BMW M

Glasnogovornik BMW-ovog američkog odjela rekao je: “BMW je izjavio da ostajemo predani motorima s unutarnjim izgaranjem sve dok ih tržište opravdava. Međutim, pomak prema elektrifikaciji, s novim BMW XM-om i BMW-om M Hybrid V8 GTP-om, igrat će važnu ulogu u budućnosti M vozila visokih performansi".

image

BMW XM

BMW M

S druge strane, van Meel je također rekao da će ručni mjenjač zaživjeti u BMW-u M3, M4 i novom BMW-u M2, dok će se trenutna generacija M3 i M4 vjerojatno prestati proizvoditi krajem 2028. Potražnja kupaca jedini je poticaj koji ove ručne mjenjače održava na životu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2024 20:08